In vrij goede staat verkerende Syrincs-set. Behoeft normaal gezien geen verdere uitleg. Foto's zijn te vinden bij de DJ Booth op mijn profiel. Gaat weg omdat ik ze niet op mijn kot in Antwerpen kan zetten omdat ze veel te luid gaan voor daar en het zou zonde zijn om ze nog een jaar te laten staan. De enige beschadiging is bij een van de 2 topjes, daar is het onderste conusbolletje ingedrukt maar dit is niet te merken aan het geluid. Kan uitgebreid getest worden te Genk zonder enige aankoopverplichting. Reviews van de set zijn te vinden bij New-Lines en op tal van andere plaatsen op het internet. Geen onzinnige biedingen aub, een echte kenner weet wat voor een set dit is ?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ben heel kritisch als het op geluid aankomt en laat ik dit zeggen:
Als je een monitor set zoekt voor je DJ set is dit veruit de beste set voor je geld. Echt waar dit setje gaat snoeihard maar blijft altijd lekker klinken. ik sta nog steeds verbaasd te kijken als ik mn setje opengooi
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.