Starbeach DJ contest 2013
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PatrickvVeldt    posted on 28-08-2013 17:40
Hi,

Wil jij meedoen aan deze nieuwe Dj Contest??
Maak je eigen mix, stuur het op en zorg dat je veel stemmen krijgt.

Ik heb mijzelf al opgegeven voor de starbeach Dj contest.
Heb alleen nu veel stemmen nodig om hoog te kunnen eindiggen!!

Vind jij mijn House/electro mix goed, stem dan aub erop!!?http://www.djmag.nl/dj-contest/patrickv-starbeach-dj-contest-mix.

Thx en succes!!

PatrickV
http://soundcloud.com/patrickvveldt

What do you think about Starbeach DJ contest 2013 ??

Vote :   

Gerdo    posted on 29-08-2013 10:53
Er is een stem op mij tocpic! Zet hem daar in! ////www.djresource.eu/Forum/topic/20891/highlight/STEM%20MIJ/
MichaelMiller    posted on 29-08-2013 20:17
Voting system ->?Cry?
?
Jammer Unhappy?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MarcoMartinez    posted on 29-08-2013 21:31
Met de top 10 met over de 400 stemmen............
www.djmarcomartinez.com
Dyno    posted on 29-08-2013 22:27
Stemmen om te winnen ... hou toch op!! Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tekhead    posted on 30-08-2013 02:50
Hoeveel er blijven intrappen in deze wedstrijden, het is waanzin gewoon, je moet niet goed zijn, alleen maar populair en/of veel mensen kennen waauw, degene die wint mag gaan draaien op een KloudParty?Cool

Heel dat voting systeem, en zeker in de TV versie's zijn zo belachelijk als ze groot zijn en dienen enkel om veel geld te vangen via televoting. Laat je er niet aan vangen hier heeft je talent of kennis weinig belang nog.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MarcoMartinez    posted on 31-08-2013 14:05
En kennis van me is nu geeindigd in de top 10 en vrijdag zou de winnaar bekend gemaakt worden door de organisatie. De nr 1 had over de 1000 stemmen?? Maar de organisatie kom niet uit de top 10 om een winnaar te kiezen,dit word nu pas weer maandag bekend gemaaktConfused
www.djmarcomartinez.com
PatrickvVeldt    posted on 31-08-2013 16:19
Ja klopt, kreeg gister een bericht dat er veel valse stemmen waren.
De organisate gaat dus niet naar de top 10 kijken maar naar de beste mixtape, ik wens ze succes, hahah!!

Inderdaad hebben jullie gelijk, je moet voor deze contest populair zijn om een beetje hoog te eindiggen, heel erg jammer voor de minder populaire mensen met veel talent...
MarcoMartinez    posted on 31-08-2013 22:50
Ha ha ik lees op facebook dat ie gewonnen heeft.
www.djmarcomartinez.com
Avine    posted on 01-09-2013 18:04
Poster: PatrickvVeldt
Ja klopt, kreeg gister een bericht dat er veel valse stemmen waren.
De organisate gaat dus niet naar de top 10 kijken maar naar de beste mixtape, ik wens ze succes, hahah!!

Inderdaad hebben jullie gelijk, je moet voor deze contest populair zijn om een beetje hoog te eindiggen, heel erg jammer voor de minder populaire mensen met veel talent...

Ik krijg een beetje het idee dat de Starbeach Contest bedoeld is om en de promotie binnen te halen van alle stemmen, en de beste DJ er zelf uit te halen. Opzich erg slim die 'Valse stemmen'. Correct me if I am wrong.
www.facebook.com/avineofficial | Be strong

This is an old Topic

No new postings for 4.271 days.
 Post CommentThat would be 142.4 months
or a whopping 11.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

194 Users online: 23 Guests (171 Unknown)
Pages generated today : 45.094
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.718.046