Na, opzich is je budget krap, maar het is niet onmogelijk... Alleen wil jij te veel
de versterker + boxen gaan wij dus weglaten in jou geval. Je hebt aan een simpele hifi al genoeg ( en ik ga er even van uit dat je dat al hebt staan)
De eerder genoemde numark cdn 22mk4 gaan we ook niet doen, feit is namelijk dat die niet beschikt over true instant start. Je moet daarvoor echt een stapje hoger zoeke, bijv bij de numark cdn 35. ( 399 euro) Nu zal je die wel 2hands moete zeoek omdat ja anders wel erg weinig overhoudt voor andere dinge.
Let op, je hoeft geen top kwaliteit te kopen... maar het moet wel functioneel zijn. Alle cd speler met cue , pitch EN true instant start zijn voldoende.
( als je twee 2e hands gemini cd-20 kan vinden voor een leuke prijs moet je dat zeker doen, zijn amleijk hele goede spelers voor de beginners * misschien heb ik ze nog well voor je liggen

)
Verder stel ik aan het mengpaneel niet zo veel eisen., persoonlijk zou ik afhankelijk van het budget wat jij overhoudt na aanschaf van een cd-speler kiezen voor een jb-system mx 4 mkII (170 euro)
Nu kun je als je geld overhoudt kijken naar de andere behoeftes die je hebt. Maar zorg altijd dat je cd-speler gewoon Goed functioneel is!!! zonder een goede cd-speler ben je nergens!!