Tips ivm analoge gear staand bepotelen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

macmiata    posted on 25-08-2013 17:27
Omdat ik veel teveel zit (krij allerhande klachten) dacht ik om recht te staan tijdens het knoeien aan mijn analoge en midi speeltjes
Ik heb echter erg weinig plek. Ik zocht al op google 'ikea synth' en dan op afbeeldingen om een beetje een idee te krijgen hoe je dat aanpakt en hoeveel plaats ik zou nodig hebben.
Zijn er mensen met tips ivm ergonomie (hellingshoek vd gear, hoogte vd planken enz)
Alle tips welkom. Ik ben 1m80

Speelgoed is minibrute, jomox 888, wat pedaaltjes, BCR 2000, XOXBOX, sherman FB en restyler, midi keyboard pcr 300
Last year this dj got bored and tried to produce

What do you think about Tips ivm analoge gear staand bepotelen? ??

Vote :   

Estacy    posted on 25-08-2013 18:00
http://www.youtube.com/watch?v=dMIYX_bNnF0#t=3m18s
oplossing is er zeker, gewoon bij de Ikea
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
macmiata    posted on 25-08-2013 18:24
Had ik al gezien, ja. Is enkel erg hoog. Ik overweeg nog elke optie - ik heb namelijk eigenlijk geen ruimte. Ik moet dus kasten aanpassen of vinyl kwijt of DJ gear anders kwijt of verhuizen LOL
Bambilaner    posted on 25-08-2013 19:33
Vinyl wegdoen is zoiets waar je spijt van krijgt. Beter verhuizen dan Cry
?
Ik weet natuurlijk niet hoeveel ruimte je hebt, maar de IKEA expedit-kasten kunnen ook vaak een oplossing bieden en zijn niet duur. Je kan ze eventueel ook in een hoek zetten, er 2 achter elkaar zetten voor dubbele diepte, er een wandplank boven hangen voor extra plaats, ... mogelijkheden zat, en de vakken zijn ideaal voor je vinyl!

edit: Bij mij staat er eentje voor m'n dj-gear. Met de pootjes eronder ideale hoogte voor mij (1m75), maar er bestaan ook langere pootjes.
www.facebook.com/vinniebegooddj
User edit by Bambilaner on 25-08-2013 @ 19:34:33 (35%)
macmiata    posted on 25-08-2013 19:51
weg doen is niet w?g doen h?, maar naar een andere ruimte Happy, laughing
Ik heb die vinyl in een expedit, die moet weg als ik daar gear kwijt wil. En mijn muur is behangen met andere dure collectie dus ik vrees dat ik ga moeten blijven zitten Unhappy
Ik ontken het nog even maar het is hier gewoon te klein om rechtstaand te gaan werken...

This is an old Topic

No new postings for 4.278 days.
 Post CommentThat would be 142.6 months
or a whopping 11.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

126 Users online: 17 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 14.667
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.687.619