Als tweede in nederland horen jullie dit nieuws Voor mij was dit nieuws al een paar weken oud: KRK komt met een nieuwe, derde generatie van de Rokit serie. Ik hab de afgelopen weken met deze nietwe monitoren mogen spelen.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
What do you think about NIEUWS! KRK komt met de 3e generatie Rokit's ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
k zie dat ze een LF adjust hebben toegevoegd, was wel te verwachten aangezien zoals je al in het artikel aangeeft studio gebruik lang niet het enige is wat ze doen tegenwoordig.
dat zou best een goed idee zijn van KRK, met 5jes en een 8' subje ofzo heb je dan best een grappig setje voor je DJ booth. Maar dat zal rond de 500-600 euro kosten, kun je net zo goed een Syrincs setje halen dat gaat veel harder
Ze zijn mooi. Maar ik blijf wel met mijn Rokit first generation werken, Die doen het nog goed. Maar voor die gene die van zijn 2de generatie af wil. Hou me aanbevolen voor 2 Rokit 6 GP2 erbij.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 25-08-2013 @ 23:43:35 (100%)
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.