Nieuwe website BamBam Opleidingen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 24-08-2013 11:33
Mijn website www.bambamopleidingen.nl heeft een kleine make-over gekregen. Alles is wat breeder en lichter dan de vorige site.

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about Nieuwe website BamBam Opleidingen ??

Vote :   

RamuroDiaz    posted on 24-08-2013 15:06
check
Maracas    posted on 24-08-2013 20:24
Nice, alleen ik spotte een foutje

Gevorderden DJ cursus ? 199 euro per persoon

De?gevorderde?DJ cursus gaat wat dieper dan de basis cursus. Je leert onder andere mixen op toonsoort, met met effecten, en je krijgt tips over hoe je verder kunt komen dan je?slaapkamer, en over boekingskantoren, promotie via social media en de valkuilen hiervan.

Je moet even 1 met weghalen :P
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Sebasz    posted on 24-08-2013 21:11
Nja vind 'm niet zo heel bijzonder; tis eigenlijk een gratis Wordperss thema dat je hier laat 'checken', daar kunnen we niet zo veel mee (al snap ik dat het vooral voor de verkapte reclame is Cry). Verder is de inhoud zo nu en dan wel leuk vormgegeven, maar er zijn veel spelfouten (d/t fouten, incorrect spatiegebruik etc.), wisselend Engels/Nederlands taalgebruik (komt door het gratis thema) en inconsistentheid in woordgebruik (DJ/Dj). Doet helaas wat afbreuk aan de professionaliteit die het moet uitstralen.
User edit by Sebasz on 24-08-2013 @ 21:13:54 (16%)
bambamstudio    posted on 24-08-2013 22:32
Spelvouten moeten er idd nog uit. spatiegebruik dat boeit me allemaal niet zo. En Je kunt wel 1000e euro's uitgeven als vormgeving, maar het gaat om de inhoud.?

thanx voor de comments iig!
LilQuint    posted on 24-08-2013 22:45
Heel mooie site Marc!
bambamstudio    posted on 24-08-2013 23:02
Thanx!
Sebasz    posted on 25-08-2013 00:09
Poster: bambamstudio
Spelvouten moeten er idd nog uit. spatiegebruik dat boeit me allemaal niet zo. En Je kunt wel 1000e euro's uitgeven als vormgeving, maar het gaat om de inhoud.?

thanx voor de comments iig!

Als het je om de inhoud gaat kan ik je toch echt alleen maar aanbevelen om ook naar het spatiegebruik te kijken. Komen soms de meest knullige fouten uit voort: http://www.spatiegebruik.nl/voorbeelden.php. Daarnaast valt dat natuurlijk ook gewoon onder de spelfouten?Cry?En no offense h?, probeer je alleen te helpen?Cry
User edit by Sebasz on 25-08-2013 @ 00:11:11 (10%)
RyanSilva    posted on 25-08-2013 02:16
Website ziet er goed uit, ongeacht dat het een template is.
http://twitter.com/djryansilva
bambamstudio    posted on 25-08-2013 12:11
Poster: Sebasz
Als het je om de inhoud gaat kan ik je toch echt alleen maar aanbevelen om ook naar het spatiegebruik te kijken. Komen soms de meest knullige fouten uit voort: http://www.spatiegebruik.nl/voorbeelden.php. Daarnaast valt dat natuurlijk ook gewoon onder de spelfouten?Cry?En no offense h?, probeer je alleen te helpen?Cry

Ik weet dat je helpt en wordt ook gewardeerd. Ik wordt gewoon blind na tis dagen teksten maken voor dit soort foutjes die een open office er niet uit haalt Winking my eye
Larsz    posted on 26-08-2013 13:16
Poster: bambamstudio
Ik weet dat je helpt en wordt ook gewardeerd. Ik wordt gewoon blind na tis dagen teksten maken voor dit soort foutjes die een open office er niet uit haalt Winking my eye

Dat is natuurlijk wat anders dan 'boeit me allemaal niet zo' Winking my eye
Tekhead    posted on 28-08-2013 00:21
Marc, ik vind dit een vlotte en overzichtelijke website, er staan enkele spelfouten in maar die haal je er nog wel uit, ook over de dj school, daar staat 'worden gegeven voor een dj met meer dan 20 jaar ervaring' moet dat niet zijn 'door een dj met...' ?

Succes makker
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 4.272 days.
 Post CommentThat would be 142.4 months
or a whopping 11.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

259 Users online: 36 Guests (223 Unknown)
Pages generated today : 31.886
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.420.260