Poster: thijsdj
Hey,
Half januari heb ik een cdj 800 besteld bij edit Hellaas is deze nog steeds niet binnen. De tussenpersoon vanuit nederland zegt dat er problemen zijn met de leverancier, maar ik heb het idee dat ze gewoon niet meer geleverd worden door pioneer door de komst van de Mk2 versie.
Zijn er toevallig meer mensen die met hetzelfde probleem zitten, want ik wacht dus nu al meer dan een maand terwijl ze normaal binnen een week binnen zijn.
Ik zag dat ze op New line ook niet meer leverbaar zijn.
groeten
Thijs
Hey,
Half januari heb ik een cdj 800 besteld bij [edit] Hellaas is deze nog steeds niet binnen. De tussenpersoon vanuit nederland zegt dat er problemen zijn met de leverancier, maar ik heb het idee dat ze gewoon niet meer geleverd worden door pioneer door de komst van de Mk2 versie.
Zijn er toevallig meer mensen die met hetzelfde probleem zitten, want ik wacht dus nu al meer dan een maand terwijl ze normaal binnen een week binnen zijn.
Ik zag dat ze op New line ook niet meer leverbaar zijn.
groeten
Thijs
[edit:] Sorry, links naar webshops ed. maken hier niet
Poster: Djblom
Poster: Blast
misschien domme vraag, maar als de CDJ800 MK2 komt, daalt dan niet de prijs van de CDJ800??
Poster: Djblom
cdj-800mk2 of de gewone cdj-800
pioneer levert de 800 niet meer, ze hebben wel de schijn gehouden bij leveranciers en verkopers. Ik ga nu ook voor de 800mk2, maar ik haal e'm in ieder geval niet bij hetzelfde bedrijf.
Poster: Rubenn
gewone, vind de mk2 niet zo denderend
Waarom niet de mk2? waarom vind je die niet zo denderend? (details?):p
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.