Poster: bambamstudio
eenvoudige audiointerface met het ook op toekomstige monitoren is de scarlett 2i2. 2 in, 2 uit en heeft een monitor volume knop.?
Domme vragen bestaand niet, enkel domme mensen die domme antwoorden geven en domme mensen die niets durven vragen.
Idd, die bestaan niet, maar ik ga toch proberen een gooi te doen, rekening houdend met je kennis en ervaring. Ik heb een tijdje stilgelegen en hier weinig aanwezig geweest door verbouwingswerken en veel uithuizig zijn met werk en blabla, maar weldra veranderd dat terug en dan zou ik eens willen uitkijken naar wat vernieuwing/uitbreiding en wil wat digitaals gaan doen, op low level uiteraard maar toch met uitbreiding mogelijk zodat ik niet bij elke aanpassing alles nieuw nodig heb, snap je ? Ik heb een geluidskaart nodig om m'n platenspelers te kunnen blijven gebruiken, spelen en opnemen van de echte vinyl en ook om er een of andere dj/producer hardware MIDI aan te koppelen (alhoewel de meeste controllers eigen kaart hebben denk ik) naar welke soorten moet ik uitkijken Marc ?