Poster: mikedhanpat
Let er trouwens straks op met je mappenstructuur. CDJ's kunnen niet dieper dan 8 mappen gaan en maximaal 10.000 nummers in een map
Poster: MarcoMartinez
Niemand een antwoord op mijn laatste vragen?
Poster: MarcoMartinez
ik zit er over te denken om een corsair 3.0 64gb stick aan te schaffen voor mee te draaien en een paspoort 1tb als back up.
Ik ben nu bezig alle cd's zo'n 800 stuks in te laden in i-tunes.
hier maakt i-tunes m4a bestanden van, welke als het goed is worden ondersteund door de cdj 2000 en de cdj2000nxs.?
Ik ben alle tracks nu aan het sorteren op genre : 60's 70's rock, etc etc in i-tunes door ze in een playlist te zetten.
mijn plan is,om als alles erin staat, alles na te kijken op dubbele titels en die te verwijderen en daarna te playlisten in zijn geheel te importeren in recordbox.?
Vervolgens wil ik deze playlisten dan weer opdelen in meerdere kleine playlisten zodat het wat makkelijk zoeken word.?
Bv de playlist met 80's is nu al zo 'n 300 nrs lang is is natuurlijk zo niet overzichtelijk.
nu heb ik hierover een aantal vragen:
1:kan ik als ik deze nr's in recordbox heb gezet en een back up hiervan heb gemaakt op een verwisselbare schijf verwijderen uit mijn i-tunes (het neemt nl nogal wat ruimte in beslag)?
2 : is het handig om het zo in te delen aangezien het erg lange playlisten van rond de 300 nr's per genre zijn?
Ik vind het erg lastig om een methode te maken in recordbox wat lijkt op mijn cd mappen met rond de 800 cd's van gemiddeld 15 nrs.....?
hoe doen jullie dit ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.