Poster: macmiata
Ik ga niet persoonlijk worden. Ik zie je weldra wel verschijnen in NL op een dag, dan kan je zien dat ik helemaal geen kemphaan ben en al evenmin een jong ventje met teveel testosteron dat alles beter weet.
Ik ben op een mac sinds 2002 en ga nooit meer terug. Dus spijtig voor die gratis soft, ze laten veel liggen door windows only te zijn.
Fijn dat je een superdeluxe man bent die op veel markten thuis is en blij is met zijn windows. Ik heb daar geen probleem mee.
Ik heb meer respect voor je dan je denkt. Ik hou enkel niet van je uitlating. Met de uitspraak 'who needs a mac'
Daar raak je een snaar mee bij me. Je verliest er enkel krediet mee. Of je dat kan schelen? Tja, een leerling minder of meer, misschien maakt het je niet uit.
Tot ziens. Ongetwijfeld.
EDIT
waar ik me op baseer dat windows vs mac gebruikers meer freeloaden? Dat was een feit in de jaren 2000. Apple spul was erg duur en als je dat kocht was je gemiddeld wat ouder en minder bezig met 'veel en gratis' omdat je het kon betalen. Nu ga ik me er niet meer over uitspreken sinds jailbreak enz de windowsgebruikers aan de mac bracht - slijp je messen niet tegen me, ik spreek over mensen die ik ken. Ik doe geen uitspraken over 'jullie allemaal' - ik ken jullie niet en ga niet veralgemenen, hoewel het verleidelijk is maar het gaat hier enkel offtopic uitdraaien op een andere pc vs mac oorlog en dat is niet nodig.
Peace to all.?