Korte cursussen speciaal voor DJR leden (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 07-08-2013 18:36
Hele tijd geleden is er hier een innitatef onttsaan om leden voor gereduceerde prijzen les te geven. Korte cursus/workshops van 3 uur. Deze werden gegeven door mij en een aantal andere leden.

Was (is) een toppic van op DJR, die ik niet meer terug kan vinden dus vandaar een nieuwe.

Ik heb destijd een cursus synthese gegeven aan zes personen tegen een schappelijke prijs.

Dus heb je interesse om zoiets te volgen, of wil je zelf les geven? Is er interesse? Zo ja, ik welke onderwerpen (dj en muziekproductie gerelateerd) ??Shoot!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about Korte cursussen speciaal voor DJR leden ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 13-08-2013 18:04
Dit heeft inderdaad niets met het synthforum te maken. Het gaat hier om workshops.
User edit by bambamstudio on 13-08-2013 @ 18:04:51 (2%)
NIELSNOIR    posted on 13-08-2013 19:01
Poster: bambamstudio
Wat stel je hierbij voor?

Een soort beurs met workshops over synthesizers (door bekende namen als het mee zit) en het uitproberen van synthesizers.
Eindhoven is helaas te ver weg voor mij bambam..?

http://www.facebook.com/Nielsnoir
bambamstudio    posted on 13-08-2013 20:24
1 member likes this  
Poster: NIELSNOIR
Een soort beurs met workshops over synthesizers (door bekende namen als het mee zit) en het uitproberen van synthesizers.
Eindhoven is helaas te ver weg voor mij bambam..?

Die beurs is er al, dat noemen we dancefair.

Maar goed, iemand wel een goed idee voor een onderwerp waarvoor ik geen complete hal, een hoop synths en beroemde producers voor dien te regelen?
User edit by bambamstudio on 13-08-2013 @ 20:33:13 (8%)
bambamstudio    posted on 13-08-2013 20:34
Poster: macmiata
Je moet je inschrijven voor die dag en lid zijn vh forum. Dus niet even snel een post doen en dan hopen dat je probleemloos erbij hoort, zou ik denken. Het is kleinschalig dus 100 mensen die er komen kijken is misschien al veel te veel. Ik heb geen idee, is mijn eerste keer dat ik zal gaan. Kijk hier voor info:
Vreselijk lange draad waar ze ergens vertellen welke datum en welke pagina je moet inschrijven.

http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=166641&highlight=2013

21 sept in doornroosje, nijmegen. JA moet lod zinj van het synthforum, en ja ik ben erbij.
MoXeGy    posted on 13-08-2013 20:39
Vorige keer de basis cursus synthese gevolgd. Misschien nu meer eentje die er dieper op ingaat. Advanced synthese zegmaar?
bambamstudio    posted on 13-08-2013 21:26
Poster: MoXeGy
Vorige keer de basis cursus synthese gevolgd. Misschien nu meer eentje die er dieper op ingaat. Advanced synthese zegmaar?

Dieper in de zin van? Meer gebruik van LFO, andere vormen van synthese, sampeling kan wellicht ook iets zijn. Ik denk dan meer aan sound design. Niet alleen met een synth, maar bijvoorbeeld ook met behulp van audio in een DAW en een sampler.

Omdat je voor sounddesign ook vaak andere effecten gebruikt dan een compressor of reverb ed. kan dat zeker interessant zijn.
User edit by bambamstudio on 13-08-2013 @ 21:27:54 (30%)
NIELSNOIR    posted on 13-08-2013 21:49
http://www.facebook.com/Nielsnoir
User edit by NIELSNOIR on 13-08-2013 @ 23:33:49 (100%)
bambamstudio    posted on 14-08-2013 10:17
Poster: NIELSNOIR

?
MoXeGy    posted on 16-08-2013 00:27
Sound design is inderdaad wat ik bedoel Winking my eye
bambamstudio    posted on 16-08-2013 17:51
hmmm is wel een goeie. Sounddesign is leuk om te leren, en omdat meer dan de meeste denken.
bambamstudio    posted on 31-01-2015 15:23

Zit eraan te denken om dit topic weer eens nieuw leven in te blazen. Sounddesign woerd al genoemd, synthese is ook altijd leerzaal... Kortom Op een zaterdag met een klein groepje, maximaal 6 personen les gegeven voor een aantrekkelijke prijs. Nu nog even het onderwerp bepalen. Dus ideeen? roept u maar!

Lead    posted on 31-01-2015 15:34

In het kader van sounddesign : Pink Noise ??

Da's de basis voor alles zo'n beetje, kun je alle kanten uit, of is dat te algemeen 

Let the BASS be louder
bambamstudio    posted on 31-01-2015 15:38

denk dat dat te algemeen is  Wat ook kan is een cursus workflow en mindset. Hoe begin je aan een productie en hoe zorg je ervoor dat je het ook tot een compleet nummer maakt ipv een snippet

Yorick    posted on 01-02-2015 06:04

Cursus Logic ?

bambamstudio    posted on 01-02-2015 10:47

logic? nee bah....

This is an old Topic

No new postings for 3.752 days.
 Post CommentThat would be 125.1 months
or a whopping 10.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

166 Users online: 12 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 32.714
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.640.465