Poster: bambamstudio
Wat stel je hierbij voor?
Poster: NIELSNOIR
Een soort beurs met workshops over synthesizers (door bekende namen als het mee zit) en het uitproberen van synthesizers.
Eindhoven is helaas te ver weg voor mij bambam..?
Poster: macmiata
Je moet je inschrijven voor die dag en lid zijn vh forum. Dus niet even snel een post doen en dan hopen dat je probleemloos erbij hoort, zou ik denken. Het is kleinschalig dus 100 mensen die er komen kijken is misschien al veel te veel. Ik heb geen idee, is mijn eerste keer dat ik zal gaan. Kijk hier voor info:
Vreselijk lange draad waar ze ergens vertellen welke datum en welke pagina je moet inschrijven.
http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=166641&highlight=2013
Poster: MoXeGy
Vorige keer de basis cursus synthese gevolgd. Misschien nu meer eentje die er dieper op ingaat. Advanced synthese zegmaar?
Poster: NIELSNOIR
Zit eraan te denken om dit topic weer eens nieuw leven in te blazen. Sounddesign woerd al genoemd, synthese is ook altijd leerzaal... Kortom Op een zaterdag met een klein groepje, maximaal 6 personen les gegeven voor een aantrekkelijke prijs. Nu nog even het onderwerp bepalen. Dus ideeen? roept u maar!
In het kader van sounddesign : Pink Noise ??
Da's de basis voor alles zo'n beetje, kun je alle kanten uit, of is dat te algemeen
denk dat dat te algemeen is Wat ook kan is een cursus workflow en mindset. Hoe begin je aan een productie en hoe zorg je ervoor dat je het ook tot een compleet nummer maakt ipv een snippet
Cursus Logic ?
logic? nee bah....