Als gebeten muziekliefhebber (dat gevoel ken je wel) ben ik op zoek naar gelijkgestemden om een keertje te brainstormen over muziek en dan vooral het DJ zijn.
?
Zelf ben ik alijd in muziek geinteresseerd geweest (het luisteren wel te verstaan, geen instrumenten bespelen) en heb mij dan enige tijd geleden een mengpaneel aangeschaft en een kleine collectie uitgezocht met de bedoeling dat deze nog verder groeit. Dez gaat vooral in de richting van deep house, progressive house en tech house. Volop aan het oefenen begonnen in het mixen zou ik graag in de toekomst iets willen doen in deze richting, op kleinschalige basis wel te verstaan.
?
Daarom zoek ik naar mensen met dezelfde interesse en door de microbe gebeten, om gedachten uit te wisselen hierover. Het is geenszins de bedoelingen om jouw trucjes te ontfutselen maar enkel interessante ditjes en datjes uit te wisselen.
?
Als je hiervoor te vinden bent zou het tof zijn moesten we elkaar een keertje kunnen ontmoeten om hierover te brainstormen.
Groetjes Steve
What do you think about Ben nieuw en op zoek naar dj's in Antwerpen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.380 days. Post CommentThat would be 146 months or a whopping 12 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.