Clean & Sober - ID
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CleanSober    posted on 02-08-2013 23:24
Hey jongens,

we hebben laatst een nieuwe track gemaakt en naar onze eigen verbazing was dat eens geen electro track.. We zijn erg benieuwd of jullie feedback op met name de afmix & arrangement, de vocal heb ik er nu als toevoeging bij gedaan aangezien er ook echt een vocal overheen komt. (Die is dus op dit moment nog wat vals op sommige punten)

Over het opnemen van vocals, hebben jullie nog wat handige tips wat 't allemaal wat 'makkelijker' maakt of beter.

http://soundcloud.com/cleansober/id-beedfack/s-475qo

Bas & Job

What do you think about Clean & Sober - ID ??

Vote :   

CleanSober    posted on 04-08-2013 04:44
Even een bumpje aangezien hij op 1 of andere manier niet op de homepage tevoorschijn komt Happy, laughing
youngbeatsz    posted on 05-08-2013 00:32
en alweer ben ik fan Happy, laughing?
jullie maken zulke lekkere tracks!
Danceflight794    posted on 05-08-2013 11:20
Lekkere sound, fijn oldschool synth 0.30 - 1.00.
Bij de echte vocalen zou ik het volume van de vocalen iets opschroeven.
Daarnaast zou ik de kick iets meer bass meegeven. Klinkt mij nog wat te licht in de oren.

Voor de rest weer een leuke melodie en overall een leuke track. ?
CleanSober    posted on 05-08-2013 20:52
Dankje jongens!
?
Je hebt gelijk over de vocal, over de sub in de kick denken we niet helemaal 't zelfde.. Ik denk dat eerder de normale bassline eronder wat aan de zachte kant is waardoor 't lijkt alsof er weinig sub in zit :p
Danceflight794    posted on 06-08-2013 12:23
Poster: CleanSober
Dankje jongens!
?
Je hebt gelijk over de vocal, over de sub in de kick denken we niet helemaal 't zelfde.. Ik denk dat eerder de normale bassline eronder wat aan de zachte kant is waardoor 't lijkt alsof er weinig sub in zit :p

Dat kan ook goed kloppen. Moet zeggen dat ik met oordopjes luisterde dus het geluid kan ook nog wel eens anders zijn als ik het op speakers afspeel. :P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

194 Users online: 23 Guests (171 Unknown)
Pages generated today : 43.542
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.716.494