Hola misschien dat Lead of iemand anders het wel weet. Ik erger me een beetje aan rekordbox... Heb namelijk een aantal playlists op mn usb stick en af en toe werk ik die playlists bij met nieuwe muziek.
Als ik dan een nummer toevoeg bij de playlist en vervolgens op dat nummer klik om hem te exporteren naar de usb stick dan staat ie niet in mn playlist! wel kan ik m zoeken en dan vind ik hem, maar in de playlist issie niet te bekennen.
Enige oplossing is om de hele playlist weer te exporteren, maar dan doet ie alles opnieuw.. En met een playlist van 200+ nummers is het een beetje kut om elke week weer allll die nummers die die eigenlijk al had, weer te exporteren..
What do you think about Rekordbox playlist updaten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je gewoon de playlist opnieuw exporteert terwijl hij nog op je stickie staat dan past hij hem als het goed is gewoon aan. Bij mij herkent hij de nummers dan die er al op staan en voegt de nieuwe toe. Dus hij exporteert dan alleen de nieuwe nummers.
User edit by Martullia on 27-07-2013 @ 18:05:02 (24%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.