Voor een klant van ons zoeken we dj's. Gewoon lekker allround/top 40.
Je doelgroep is 16 tot 25 jr.
Wat zoeken we:
Dj's tussen de 16 en ongeveer 22 jr. Enige ervaring in het spelen voor publiek is gewenst. (dus niet alleen voor thuis publiek)
Geldzoekers zijn helaas voor dit project niet geschikt.
De klant betaald 15,- per uur en daarnaast moet je ook nog je eigen cd spelers/laptop of controller meenemen. Er staat een drie kanaal xtc mixer. Maar wil je je iegen mixer meenemen dan kan dat ook.
Het is geen vetpot maar misschien wel een leuke opstap voor aankomend talent.
Daarnaast is het handig als je in de buurt van Well (noord Limburg) woont want ook je reiskosten zijn voor eigen rekening. Drank is natuurlijk vrij.
We hebben al plek voor de 25ste en 28 ste juli. Dat is snel, dus laat maar horen via pb.
Heb je interesse stuur dan even een pb.
gr Jo
What do you think about Dj's gezocht Noord Limburg ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
- Staat er al een geluid/licht set daar klaar? Cd spelers en mixer zijn geen probleem om mee te nemen. - Om hoeveel uur gaat het, dan weet ik of ik me reiskosten eruit krijg. - Draai je onder je eigen naam of draai je onder het boekingskantoor (In dit geval jullie)? ? Mag ik vragen om een mailadress voor een verdere motivatie en achtergrond?
Er staat licht en geluid klaar. Dus gewoon inpluggen. Qua uren draai je van ongeveer 21:00 uur t/m max 02:00 uur (max 5 uur) Je draait daar gewoon onder je eigen naam maar je komt namens ons. Wij verdienen er verder niets aan omdat het vanuit ons om goodwill gaat richting dieze tent.?Er worden geen posters en/of flyers voor deze avonden gemaakt.
De 25ste is overigens naar aanleiding van deze oproep al ingevuld. Dus we hebben de 28ste , maar ook nog 8 andere data daar open staan.?
Eerlijk gezegd denk ik, gezien je uit Amsterdam komt (150km * 2 = 300km) je al de eerste twee uur voor je reiskosten staat te draaien. En daarnaast ook nog eens meer dan 3 uur in je auto zit. Vandaar mijn oproep voor mensen uit die omgeving.
Wil je meer weten, dan heb ik je per pb mijn nummer gestuurd.
No new postings for 4.308 days. Post CommentThat would be 143.6 months or a whopping 11.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.