Clean & Sober - Falling, gratis download
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CleanSober    posted on 20-07-2013 18:59
Hey jongens,

we hadden nog een track liggen en wouden deze graag gratis weggeven! We zijn erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie hem supporten. Tips zijn ook altijd welkom om mee te nemen in onze volgende producties Happy, laughing

Clean & Sober - Falling:
http://soundcloud.com/cleansober/clean-sober-falling-original

Greets,

Bas & Job

What do you think about Clean & Sober - Falling, gratis download ??

Vote :   

youngbeatsz    posted on 21-07-2013 08:54
volledige support, maar heb wel een tip,
probeer jullie tracks eens met de juiste tags te voorzien, en dat bedoel ik goed, want als je er een klein covertje bijdoet, jullie naam mooi bij de artist invult, ed. dan is het veel overzichtelijker voor de luisteraar/collega dj. en is hij bovendien ook sneller terug te vinden
CleanSober    posted on 21-07-2013 11:36
Poster: youngbeatsz
volledige support, maar heb wel een tip,
probeer jullie tracks eens met de juiste tags te voorzien, en dat bedoel ik goed, want als je er een klein covertje bijdoet, jullie naam mooi bij de artist invult, ed. dan is het veel overzichtelijker voor de luisteraar/collega dj. en is hij bovendien ook sneller terug te vinden

Dankje! :D Ja, dat hebben we ook gedaan maar ik zie nu dat ik de verkeerde heb geupload haha, toch bedankt voor de tip! Ga 'em zo even vervangen.
?
Edit: Als je hem nu download zitten alle ID3 tags er goed bij Happy, laughing
User edit by CleanSober on 21-07-2013 @ 11:40:52 (14%)

This is an old Topic

No new postings for 4.313 days.
 Post CommentThat would be 143.8 months
or a whopping 11.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

194 Users online: 23 Guests (171 Unknown)
Pages generated today : 45.093
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.718.045