Goede Luidsprekers? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Neonator    posted on 18-07-2013 20:51
Hey allemaal,
ben op zoek naar goede boxen.
Ik ben een beginnende DJ en ik heb een budget voor boxen van ?90,-
Ik zat zelf te denken aan de Hercules XPS 60 2.0, maar ik dacht misschien is het toch beter om het hier even te vragen.
Music is the language of your soul

What do you think about Goede Luidsprekers? ??

Vote :   

Neonator    posted on 19-07-2013 15:21
En dit dan:
2x Omnitronic DX-1222 drieweg passieve luidspreker
OF

Devine Trono 12 400 watt passieve luidspreker

plus versterker (nog niet uitgezocht)
Music is the language of your soul
User edit by Neonator on 19-07-2013 @ 16:04:51 (100%)
feestbeest    posted on 19-07-2013 23:34
2 members like this  Ik denk, en dat meen ik serieus (Zo ben ik een aantal jaar terug ook begonnen), dat je gewoon bij de kringloop sony huiskamer boxen moet halen. als 2 er niet genoeg zijn haal je er nog 2. Waarom?
Voor 150 euro kun je gewoon niks kopen wat meer doet dan je computer speaker. Die sony(Of wat dan ook voor merk) huiskamer speakers hebben meestal nog best wat in hun mars. Ik neem namelijk ook niet aan dat je gelijk feesten gaat doen voor 100 man.

Wat ook een optie is, zoek een verhuur bedrijf in jou regio. Huur je spul telkens, wat jij betaald reken je gewoon door aan de klant, plus jou extra gage.
Gemiddeld setje boxen tot 100 man kost 50/75 euro huur per dag excl. de btw.
Als je wat vaker spullen huurt krijg je na een bepaalde tijd korting en kan het zelfs zo zijn dat je geen borg meer hoeft te betalen.
Zo kun je je klanten vanaf het begin al kwaliteit bieden en hoef je je niet op locatie te schamen voor je tronios zooi die je aangeeft te willen kopen.

Desnoots koop je als je een beetje geld begint te verdienen je eigen P.A. Maar hier ben je op ze minst gewoon 700/800 minimaal voor kwijt..

Het is en blijft en supper dure hobby!

Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2

This is an old Topic

No new postings for 4.310 days.
 Post CommentThat would be 143.7 months
or a whopping 11.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 10 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 26.586
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.266.210