Drive-in show promotie?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jochem598    posted on 13-07-2013 11:39
Afgelopen maanden heb ik een aantal feestjes gedraait, beviel allemaal vrij goed dus besloot een PA set aan te schaffen en meer feestjes proberen te draaien. Nu is mijn vraag hoe jullie je promoten, ik heb het zelf erg moeilijk met feestjes regelen en gevraagd worden. Hieronder een overzicht van mijn set:
- JBSYTEMS vx700 mk2
- 2XJBSYTEMS tsx '15
- Pioneer djm800
- 2X Pioneer cdj1000mk3
- Pioneer hdj1500
- Par set + dimmerpack (8 stuks)

Heeft iemand tips over hoe ik dit moet aanpakken?
CDJ1000mk3 - CDJ1000mk3 - DJM800 - CDJ1000mk3 (hdj1500)
User edit by jochem598 on 29-01-2014 @ 16:42:11 (12%)

What do you think about Drive-in show promotie? ??

Vote :   

HeroS_NL    posted on 13-07-2013 11:50
Ik krijg mijn boekingen doordat ik bij een feest waar ik draai weer nieuwe contacten leg. Ik zorg altijd dat ik 10 visitekaartjes bij me heb (is toch wat professioneler). Je kan je ook aanbieden bij verschillende drive-in shows. Probeer je ook aan te bieden op social media!
http://www.djheros.nl/
Baart    posted on 13-07-2013 12:26
Wat hierboven gezegd wordt dus. Je moet zorgen dat je een grote klantenkring opbouwt, en je moet je ook zeker voor elk feest maximaal inzetten! Mond-op-mond reclame werkt het best, omdat klanten vaak geneigd zijn om op goede ervaringen van kenissen af te gaan.
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
jochem598    posted on 13-07-2013 12:35
@HeroS_NL Wat bedoel je met aanbieden bij drive-in shows? Meedraaien ofs?
Gerdo    posted on 14-07-2013 10:48
Mond op mond reclame is het beste. En natuurlijk altijd goed je best doen, ik heb in maart op een bruiloft gedraaid en de eigenaar van de strandtent vond het ook goed. En hij vroeg of hij me mocht aanbieden aan andere bruidsparen. Prima!
timjesse123    posted on 18-07-2013 13:44
Zelf ben ik 2 jaar geleden gestart met m'n eigen drive-in show. Dit heb ik pas gedaan nadat ik alle benodigdheden had voor een drive-in en vloeiend plaatjes kon draaien, aangezien je een naam op moet bouwen in jouw regio/streek.
Wat ik zelf doe aan promotie is een website, visitekaartjes, kaartjes/flyers op openbare prikborden hangen en ik neem een groot reclamebord mee (met me naam van de show, telefoonnummer en email) als ik ga draaien.
De truc is om uit een opdracht een nieuwe opdracht te halen. Dit doe je door de juiste muziekkeuzes te maken, en entertainen. Een DJ is voor entertainment, dus moet dat ook gebeuren.?
Hiernaast is de beste reclame toch echt mond op mond reclame, naam opbouwen dus.?

Zorg er trouwens ook voor dat je lichten hebt in je drive-in show, dat is veel professioneler. Begin met wat parretjes op een dimmerpack, en breid vanuit daar uit.

Veel succes, collega!

HeroS_NL    posted on 18-07-2013 19:28
Poster: jochem598
@HeroS_NL Wat bedoel je met aanbieden bij drive-in shows? Meedraaien ofs?

Oh sorry had t niet nog een keertje doorgelezen. Ik bedoel dat je je voor jezelf ook promotie kan maken voor andere mensen die op het feestje komen waar jij moet draaien. Let er trouwens wel op WIE je een visitekaartje geeft.. Ik was een keer op een feestje waar iedereen een kaartje in zn handen gedrukt kreeg, de helft lag in de prullenbak en de andere helft organiseert zelf niet zo snel een feestje.
http://www.djheros.nl/
jochem598    posted on 19-07-2013 19:08
Poster: timjesse123
Zelf ben ik 2 jaar geleden gestart met m'n eigen drive-in show. Dit heb ik pas gedaan nadat ik alle benodigdheden had voor een drive-in en vloeiend plaatjes kon draaien, aangezien je een naam op moet bouwen in jouw regio/streek.
Wat ik zelf doe aan promotie is een website, visitekaartjes, kaartjes/flyers op openbare prikborden hangen en ik neem een groot reclamebord mee (met me naam van de show, telefoonnummer en email) als ik ga draaien.
De truc is om uit een opdracht een nieuwe opdracht te halen. Dit doe je door de juiste muziekkeuzes te maken, en entertainen. Een DJ is voor entertainment, dus moet dat ook gebeuren.?
Hiernaast is de beste reclame toch echt mond op mond reclame, naam opbouwen dus.?

Zorg er trouwens ook voor dat je lichten hebt in je drive-in show, dat is veel professioneler. Begin met wat parretjes op een dimmerpack, en breid vanuit daar uit.

Veel succes, collega!

Ik heb sinds 2 weekjes een lichtset bestaande uit:
8 led parren en een dimmerpack
Ook heb ik ?een booth en flightcases aangeschaft
Avine    posted on 19-07-2013 23:46
Het kan een klant echt niks uitmaken of je nu wel of niet een dimmer pack heb. Of een Jb system speakers. Je moet kijken vanuit het oogpunt van de klant, en jezelf afvragen of je hier iets kwalitatiefs neer zet.?

Eenmaal zo komen er uit klussen weer nieuwe klussen en evenementen.?

#Timjesse Mag ik vragen hoe groot dat bord is en hoe je dat heb gedaan? Ik twijfel erg om een een banner aan te schaffen voor bij de ingang. Aan de ene kant goede promotie, en aan de andere kant een stoorpuntje.
www.facebook.com/avineofficial | Be strong

This is an old Topic

No new postings for 4.395 days.
 Post CommentThat would be 146.5 months
or a whopping 12 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 196 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 28.690
Most visitors online this month : 621
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.976.053