Hey allemaal! ? Ik ben vrij nieuw op dit forum, dus ik zal mezelf even kort introduceren. Mijn naam is Thomas (artiesten naam: Thomas La Salle), en ik ben een 17 jarige deep house & house dj/producer uit Arnhem. ? Na heel lang oefenen heb ik eindelijk mijn eerste release voor elkaar gekregen met de track ?Shake Your Thang?. Deze productie is vandaag gereleased op het label van Alex Kenji, Manuel De La Mare & Luigi Rocca, genaamd: 303Lovers. ? Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden, je kan hier de track beluisteren: http://www.beatport.com/release/shake-your-thang/1121659 ? Mocht je een promo willen, stuur dan even een e-mail naar info[at]thomaslasalle[dot]com
User edit by ThomasLaSalle on 07-07-2013 @ 15:31:13 (10%)
What do you think about Thomas La Salle - Shake Your Thang ??
Vote :
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.