FL Studio Mixer Track Deleten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrDurkk    posted on 04-07-2013 11:55
Hallo allemaal, ik ben al een tijd bezig met een project en na al die tijd is er aardig wat ''rommel'' in de mixer etc gekomen, zoals vocal samples wie ik wou mixen en andere dingetjes. nu wil ik mijn mixer schoonmaken zodat het project wat makkelijker te overzien word. nu wou ik dus bepaalde channels uit mijn mixer verwijderen maar ik zie dus dat dit niet zo makkelijk gaat, ik heb google al afgezocht naar een oplossing maar daar staan allemaal vage dingen en mensen zeggen dat het niet werkt etc.

Dus mijn vraag is, Hoe verwijder ik channels uit mijn mixer met alle effecten,automation clips etc?

Gr Durk

What do you think about FL Studio Mixer Track Deleten ??

Vote :   

main    posted on 04-07-2013 12:33
Naar mijn weten niet, je kunt m wel weer een andere kleur geven, naam, andere effecten erop. totaal andere mixer track van maken. automation clips kun je in de sequencer deleten.
MrDurkk    posted on 04-07-2013 13:50
Oke, wel raar dat dit niet kan met een delete button ofzo, maar ik heb het voor elkaar gekregen! BedanktHappy, laughing!
main    posted on 04-07-2013 16:48
Zou die functie zelf ook kunnen gebruiken haha
T-Men    posted on 28-04-2014 12:02

Als je op het blokje van die synthesizer klikt, verschijnt er een standaard fl venster + de synthesizer. In dit standaardvenstertje staat rechts boven 'Fx' en daar boven het getal waar deze in de mixer gelinkt is. Deze kun je op '--' zetten en dan is hij niet meer gelinkt

main    posted on 28-04-2014 14:05

Wat ik me afvraag is hoe je een volledig kanaal 'schoonmaakt'. Oftewel: naast het unlinken de kleur weer normaal, tekst weer normaal en de effecten weg. Dit kan allemaal los maar neemt veel tijd in beslag.

This is an old Topic

No new postings for 4.031 days.
 Post CommentThat would be 134.4 months
or a whopping 11 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

153 Users online: 20 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 32.919
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.640.670