Wake Me Up (Oliver Heldens Remix / Bootleg)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oliviero    posted on 02-07-2013 18:00
yoo guys,

Weer een nieuwe bootleg/remix van mijn kant:
http://soundcloud.com/oliverheldens/wake-me-up

Het is een 'electro banger' geworden.?
Synths in de drop lijken misschien een klein beetje op Thumper, maar hier is het op een andere manier gebruikt en is het wat minder 'zagen'.

Bij 250 favorites gooi ik de volledige versie online. Moet vast wel lukken; hij heeft er nu al over de 100 na 2,5 uur.

Maarrr jullie geef ik wel de gelegenheid om de bootleg al eerder te verkrijgen. Ik vraag jullie dan wel ff om de preview te favoriten of te sharen. Als je dat hebt gedaan, moet je me ff pm'en/tweeten/postduif'n of gewoon hier commentje plaatsen en dan paas ik je de remix Happy, laughing

Feedback/kritiek is trouwens ook altijd welkom; neem ik zeker mee.?

Grtz,
Olivier

www.facebook.com/oliverheldens
www.twitter.com/oliverheldens
www.soundcloud.com/oliverheldens

What do you think about Wake Me Up (Oliver Heldens Remix / Bootleg) ??

Vote :   
RAS    posted on 02-07-2013 21:29
2 members like this  Vorige track van je hier op DJ Resource vond ik erg vet dus gelijk erg nieuwsgierig naar deze track. Niet makkelijk om de nieuwe knaller van Avicii te verbeteren en dat is je dus ook niet gelukt :P

Vind het vooral jammer dat er van het vetste uit het orgineel nauwelijks nog wat over is. Daarmee bedoel ik de vrolijke melodie die bij het orgineel hoorbaar is net na de climax en behoorlijk in je kop blijft zitten. Door dat weg te laten haal je de kracht uit het nummer. Verder vind ik het sonar geluidje vrij irritant, zoals ook iemand anders op soundcloud al terecht opmerkt.

Geen uberslechte remix, maar niet iets voor mijn collectie.
Californication    posted on 03-07-2013 00:29
Als ik eerlijk ben sluit ik me aan bij RAS.. Vind de drop totaal niet passen bij avicii zijn track. Ik zou eerder een original mix maken van de drop (want aan de drop mankeert niets) dan een bootleg van avicii.

User edit by Californication on 03-07-2013 @ 00:40:54 (11%)
Oliviero    posted on 03-07-2013 13:25
1 member likes this  Ik begrijp jullie volkomen.
Wat ik met deze bootleg wilde bereiken is dat ik van die track iets anders wilde maken dan dat er al was. Die 'progressive' versie van Avicii is natuurlijk helemaal top, maar het is dan een beetje zinloos om er zelf ook nog eens een 'progressive' bootleg van te maken (tenzij die natuurlijk heel anders zou worden).
Daarnaast zijn er genoeg mensen die zo'n 'electro' remix/bootleg tof vinden, omdat dat gewoon meer hun stijl is. Veel dj's vinden het 'origineler' als ze zo'n soort remix van een track draaien.
Maar ik moet zeggen dat het voor mij ook ff wennen was toen ik deze drop erbij maakte hoor. Was natuurlijk gewend aan het origineel.
En thanks voor jullie feedback! Waardeer ik
www.soundcloud.com/oliverheldens
TimGrand    posted on 08-07-2013 09:52
Yo Olivier, heb hem even beluisterd. Klinkt zeer strak, erg dikke bootleg. In tegenstelling tot bovenstaande reacties (wat ik kan begrijpen, die riedel zit nu eenmaal snel in je kop Thumbs Up..) vind ik de opbouw en drop erg dik. Zo hoort een remix/bootleg m.i. te zijn, heb eigenlijk niets aan te merken. Herkenbare sounds uit de originele track, maar er een volledige andere draai aangegeven. Ik ga je vanavond even liken op FB, wil hem graag hebben/gebruiken (als dat mag). Heb je meteen even gefollowed op SC, erg dikke tracks man!
Check: www.facebook.com/officialtimgrand

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

161 Users online: 21 Guests (140 Unknown)
Pages generated today : 39.317
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.847.776