Poster: FloRise
Vaak hoe meer je betaald hoe duurder, grof gezegd
Poster: Estacy
sommige zijn er heilig van overtuigd dat versterkers veel verschil maken in geluidskwaliteit, maar als jij een versterker hebt die niet hard hoeft te werken (niet clipt) dan zul je het echt niet merken.?
Die Behringer EP series is een hele degelijke series versterkers die je in menig cafe en drive in tegenkomt, dus een prima versterker.?
Als het kan wil je een versterker die 1.5 het vermogen geeft wat de speaker aankan, dit omdat een te zwakke versterker gaat clippen en dit vernielt je speakers. een te harde versterker is niet zo belangrijk want dat kunnen speakers wel aan. muziek is namelijk dynamisch dus je versterker stuurt constant andere vermogens uit.
Poster: Estacy
die zijn heel goedkoop volgens mij, kwaad zal het niet kunnen. Maar of het echt beter wordt durf ik niet te zeggen. Ik zou eerst gewoon eens een beetje spelen met wat je nu hebt en dan kun je altijd nog kijken. Je kunt de versterkers van de subs ook gewoon verder opendraaien, of het crossover punt wat hoger zetten zodat de subs wat meer moeten doen
Poster: Sample-D
Is dat niet logisch als je meer btaald dat het dan duurder is? :p
Poster: Sample-D
Ik wou geen nieuw forum starten dus vraag ik het hier even;
Heeft er iemand ervaring met de dap vision reeks? Zijn deze van goede kwaliteit? Anders koop ik er zo'n 2, dan heb ik veel vermogen voor een vrij lage prijs
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.