Oke kheb dan ook maar eens achter de computer gezeten om te (proberen) een liedje te maken. Tis gemaakt mee Magix Music Maker 2006. -Duur: 3:18 -Artiest: DJ Liberti -Stijl: Techno/Trance(dacht ik) -Werktijd: 1.5dagen
Enjoy!!!(in hidden message kwil wel zien wie er geluisterd heeft:p)
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [T] DJ Liberti- Shut Up And Listen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wel geinig ja, ik zou het zelf niet kunnen. Maar ben dan ook een redelijke computer leek. Ik ben al blij dat ik op DJResource m'n weg kan vinden Maar idd, het begin stuk is een soort "agressiever" dan het 2de gedeelte van je nummer.
dit is gewoon wat achtereenplakken en hier en daar wat bewerken van samples en loopjes vanop een ceedeetje als ik het zo bekijk. de eerste anderhalve minuut zijn gewoon hetzelfde, dan komt er een breakje en dan trug bijna een volle minuut hetzelfde sampletje. de samples klinken niet goed gewoon.
Probeer eens iets ineen te steken met fruityloops, reason of cubase en kom dan nog een keer terug
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.