ik moet een spreekbeurt houden over dj'en op school maar ik heb al gezocht op google en dan komt er weinig nuttigs uit dus heeft er hier iemand informatie of toevallig nog een spreekbeurt liggen?(ja ik weet dat het een rare vraag is)
What do you think about spreekbeurt dj'en ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zoals illusion Zegt zou ik het ook doen nog wat bij te voegen : - Je kan ook uitleggen hoe liedjes vroeger en nu werden gemaakt/opgenomen * - Hoe een overgang inelkaar zit * - Ook leuk om te vertellen hoe de eerste Dj Booth eruit zag ! & Zo van die dergelijke dingen
* = simpel uitleggen , niet uitgebreid over beginnen
www.youtube.com/LennertDJ
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.