Summerhit 2013 (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

chef    posted on 18-06-2013 17:40
Om djresource een boost proberen te geven open ik dit topic maar 'ns. Ik weet niet of het al bestaat maar zo ja -> zeg het ff dan knallen we die weer ff omhoog.

Summerhit 2013

eigenlijk gaat dit topic maar over 1 ding: Wat wordt de zomer hit van 2013, wordt het weer een spaanse lambada of volgens we net als?lykke li the rivers en komen we uit bij een lekkere house plaat. Ik ben ontzettend benieuwd aan welke track jullie denken. Ook is het altijd leuk om de ''hype'' rondom een track voor te zijn en hem nu al in een mix te gooien en dan ''oja dat nummer kende ik al toen ik de mix van blabla hoorde!''?

Deel dus je muziek ?n motivatie..!

What do you think about Summerhit 2013 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 30-06-2013 23:05
Poster: Snoey
Deze gaat ook hard?https://soundcloud.com/ten-hooven/daf-t-pun-k-ge-t-luck-y-ten

Ja, maar is bij ons al terug naar af aan't gaan. Ik vind dit de minste slechte van hun nieuw album. Ben teleurgesteld in dit album
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Gerdo    posted on 01-07-2013 12:48
Het wordt avicii - wake me up! Hij werd afgelopen weekend zovaak aangevraagd, niet normaal.
Tekhead    posted on 02-07-2013 04:58
Poster: Gerdo
Het wordt avicii - wake me up! Hij werd afgelopen weekend zovaak aangevraagd, niet normaal.

ben benieuwd naar een bangelijke remix ervan !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Gerdo    posted on 02-07-2013 07:50
Poster: Tekhead
en benieuwd naar een bangelijke remix ervan !

Zeker en vast!

This is an old Topic

No new postings for 4.331 days.
 Post CommentThat would be 144.4 months
or a whopping 11.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

109 Users online: 11 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 26.147
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.633.898