Summerhit 2013 (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

chef    posted on 18-06-2013 17:40
Om djresource een boost proberen te geven open ik dit topic maar 'ns. Ik weet niet of het al bestaat maar zo ja -> zeg het ff dan knallen we die weer ff omhoog.

Summerhit 2013

eigenlijk gaat dit topic maar over 1 ding: Wat wordt de zomer hit van 2013, wordt het weer een spaanse lambada of volgens we net als?lykke li the rivers en komen we uit bij een lekkere house plaat. Ik ben ontzettend benieuwd aan welke track jullie denken. Ook is het altijd leuk om de ''hype'' rondom een track voor te zijn en hem nu al in een mix te gooien en dan ''oja dat nummer kende ik al toen ik de mix van blabla hoorde!''?

Deel dus je muziek ?n motivatie..!

What do you think about Summerhit 2013 ??

Vote :   

CleanSober    posted on 18-06-2013 17:53
Avicii - Wake Me Up, geweldige plaat. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen haha!
YvoVermer    posted on 18-06-2013 18:00
Ik vind het persoonlijk een van zijn mindere...
Ben meer te vinden voor:

Armin van Buuren - This is what it feels like
Yvo & Vermer
FASA    posted on 18-06-2013 18:27
Armin wilde ik ook al noemen.
?
Al denk ik dat Alesso - loose my mind ook zeker kanshebber zal worden.
?
En daarnaast, op 7th sunday zag ik heel veel mensen keihard gaan op Calvin Harris - Sweet nothing
?
Al vind ik die persoonlijk niet happy genoeg voor een echte zomerplaat.

Ook zullen we SHM - Don't you worry child nog HEEL veel gaan horen.
?
Maar het liefst zou ik toch als zomerhit zien:
?
M-3ox ft. Heidrun - Beating of my heart (Matisse & Sadko Remix) Dit is voor mij persoonlijk 1 van de beste platen van de afgelopen 5 jaar maar toch heeft hij volgens mij veel te weinig erkenning gekregen. (al hebben een aantal top dj's hem zeker regelmatig gebruikt!!)
www.soundcloud.com/nick-janssens1
FASA    posted on 18-06-2013 18:39
Hoor zojuist die nieuwe Avicii, erg fijn plaatje hoor maar denk dat het voor 'het standaard publiek' wat te vaag is met dat country achtige erbij.
CleanSober    posted on 18-06-2013 18:43
Poster: FASA
Hoor zojuist die nieuwe Avicii, erg fijn plaatje hoor maar denk dat het voor 'het standaard publiek' wat te vaag is met dat country achtige erbij.

Mwah hij wordt nu al platgedraaid op de bekende radiostations.

Alle bovenstaande nummers; ik denk dat die tracks al hun 'shine'-momentje hebben gehad. Volgens mij kennen genoeg mensen die al en zie ik niet echt de zomerhit van dit jaar worden..
LouisCasper    posted on 18-06-2013 18:45
Ik denk dat die nieuwe van Martin Solveig een aardige kans maakt om een radioknallertje te worden deze zomer: KLIK
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 18-06-2013 @ 18:48:15 (1%)
FASA    posted on 18-06-2013 19:02

Alle bovenstaande nummers; ik denk dat die tracks al hun 'shine'-momentje hebben gehad. Volgens mij kennen genoeg mensen die al en zie ik niet echt de zomerhit van dit jaar worden..

Vraag ik me af. Meeste hits worden pas zomerhit als ze al een tijdje uit zijn. Kijk naar Avicii Levels om maar even een voorbeeld te noemen.
Sebasz    posted on 18-06-2013 19:29
Poster: LouisCasper
Ik denk dat die nieuwe van Martin Solveig een aardige kans maakt om een radioknallertje te worden deze zomer: KLIK

sowieso door mijn bootleg :P
[soundcloud]http://soundcloud.com/sedelic/martin-solveig-cataracs-hey-now-sedelic-bootleg[/soundcloud]

maare denk dat die axwell center of the universe ook wel hitje wordt!
chef    posted on 18-06-2013 19:38
Vraag ik me af. Meeste hits worden pas zomerhit als ze al een tijdje uit zijn. Kijk naar Avicii Levels om maar even een voorbeeld te noemen.

dan wel geen ''zomer'' hit maar i could be the one (nicktim) kwam ook niet vers uit de oven toen hij bekend werd.....! zal wel aan avicii liggen
Yvaroz    posted on 18-06-2013 19:38
Will.i.am zoiezo niet haha
Nothing is Impossible
Pur-D    posted on 18-06-2013 21:56
?
Maar het liefst zou ik toch als zomerhit zien:
?
M-3ox ft. Heidrun - Beating of my heart (Matisse & Sadko Remix) Dit is voor mij persoonlijk 1 van de beste platen van de afgelopen 5 jaar maar toch heeft hij volgens mij veel te weinig erkenning gekregen. (al hebben een aantal top dj's hem zeker regelmatig gebruikt!!)

HE-LE-MAAL mee eens!
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Snoey    posted on 18-06-2013 22:03

Ook zullen we SHM - Don't you worry child nog HEEL veel gaan horen.
?

?
Ben je nou serieus?
?
?
www.soundcloud.com/ten-hooven
timjesse123    posted on 18-06-2013 22:39
Hij is al enige tijd uit, maar ik denk dat Alesso ft. OneRepublic - If I Lose Myself ook wel een kanshebbertje is. Ik zag er mensen tijdens UMF dik op losgaan. Vocals zijn erg mooi, vind ik persoonlijk.
Drumworks    posted on 18-06-2013 22:44
MarioOchoa-Lockdown. Heel dikke techhouse plaat die ik al veel voorbij heb horen komen
The beats are still banging :)
Bjonson    posted on 19-06-2013 06:27

Chris?Malinchak -?So Good To Me?! denk dat dit te de zomer plaat van het jaar gaat worden. lange tijd was die al op vinyl beschikbaar, maar sinds een maand ofzo is die ook digitaal gereleasd en hoor je hem nu over al op de radio en tv! Wat ik tevens jammer vind!

Gerdo    posted on 19-06-2013 10:23
Poster: Bjonson
h3 class='r'>Chris?Malinchak -?So Good To Me?! denk dat dit te de zomer plaat van het jaar gaat worden. lange tijd was die al op vinyl beschikbaar, maar sinds een maand ofzo is die ook digitaal gereleasd en hoor je hem nu over al op de radio en tv! Wat ik tevens jammer vind!

Top plaat!
FASA    posted on 19-06-2013 12:17
Poster: Snoey
?
Ben je nou serieus?
?
?

Kom jij nog eens met iets zinnigs?
Mr-    posted on 19-06-2013 12:27
Bakermat - vandaag!

dit is serieus de shit, niet echt commercieel maar wel geweldig.

avicii gaat inderdaad wel weer kans maken, dat is een meer aannemelijke keus.
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
FASA    posted on 19-06-2013 13:24
Bakermat idd erg chill. Die plaat van Chris Malinchak hoor ik net voor t eerst. Maar wat een Topper!! Alleen denk ik te chill om het echt goed op festivals te doen. Als ik moet gokken ga ik toch voor die Alesso plaat (If i lose myself, in mijn eerste post heb ik de titel verkeerd gezet). Hoop eigenlijk dat er vanuit het niks nog ineens een geweldige plaat opduikt.
?
Hoop persoonlijk wel dat we weer wat meer naar die zomerse kant toegaan. Ben echt helemaal klaar met die 'talking bass electro/progressive' platen.
sensedj    posted on 19-06-2013 13:37
mikedhanpat    posted on 19-06-2013 14:29
Al veel kanshebbers zie ik hier inderdaad voorbij komen, al denk ik ook dat sweet nothing en this is what it feels like al te 'oud' zijn. (nu al ja)?
Beating of my heart is inderdaad een topplaat FASA, vaak gedraaid en deed het altijd goed.?

Wat ik zelf echt toppers vind die kans maken en op dit moment nog onderbelicht zijn, zijn de volgende:
Deorro & Adrian Delgado - Let me love you (opende LBL mee op Ultra en was meteen verkocht)
Dusky - Vanishing Point
Avicii, Lana del Rey - Dear Boy
Avicii, Dan Tyminski - Hey Brother?

CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
User edit by mikedhanpat on 19-06-2013 @ 14:34:45 (7%)
Snoey    posted on 19-06-2013 16:39
Kom jij nog eens met iets zinnigs?

?
Martin Garrix - Animals
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bjonson    posted on 19-06-2013 17:35
Voor dat chris malinchak op de radio kwam en digital te verkrijgen was draaide ik hem altijd als aflsuit plaat maar toen deed die het heel erg goed!
timjesse123    posted on 20-06-2013 12:33
het kan me bijstaan dan Danza Kuduro ook pas begin augutus werd uitgeroepen tot zomerplaat. Dat was dat jaar erg laat, misschien dit jaar wel weer het geval bij een goeie zomertrack?
Ook vermoed ik dat Inna opeens met een hitje gaat komen (met hopelijk een leuke videoclip Happy, laughing).
User edit by timjesse123 on 20-06-2013 @ 12:47:11 (53%)
CleanSober    posted on 20-06-2013 12:37
Poster: Snoey
?
Martin Garrix - Animals

Idd, dat gaat denk de track worden in de clubs! Top 40 hit durf ik niet zo snel te zeggen :p

127 Users online: 10 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 27.969
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.635.720