Poster: FASA
Hoor zojuist die nieuwe Avicii, erg fijn plaatje hoor maar denk dat het voor 'het standaard publiek' wat te vaag is met dat country achtige erbij.
Alle bovenstaande nummers; ik denk dat die tracks al hun 'shine'-momentje hebben gehad. Volgens mij kennen genoeg mensen die al en zie ik niet echt de zomerhit van dit jaar worden..
Poster: LouisCasper
Ik denk dat die nieuwe van Martin Solveig een aardige kans maakt om een radioknallertje te worden deze zomer: KLIK
Vraag ik me af. Meeste hits worden pas zomerhit als ze al een tijdje uit zijn. Kijk naar Avicii Levels om maar even een voorbeeld te noemen.
?
Maar het liefst zou ik toch als zomerhit zien:
?
M-3ox ft. Heidrun - Beating of my heart (Matisse & Sadko Remix) Dit is voor mij persoonlijk 1 van de beste platen van de afgelopen 5 jaar maar toch heeft hij volgens mij veel te weinig erkenning gekregen. (al hebben een aantal top dj's hem zeker regelmatig gebruikt!!)
Ook zullen we SHM - Don't you worry child nog HEEL veel gaan horen.
?
Poster: Bjonson
h3 class='r'>Chris?Malinchak -?So Good To Me?! denk dat dit te de zomer plaat van het jaar gaat worden. lange tijd was die al op vinyl beschikbaar, maar sinds een maand ofzo is die ook digitaal gereleasd en hoor je hem nu over al op de radio en tv! Wat ik tevens jammer vind!
Poster: Snoey
?
Ben je nou serieus?
?
?
Kom jij nog eens met iets zinnigs?
Poster: Snoey
?
Martin Garrix - Animals