Ik heb een Akai EIE Pro geluidskaart, hier op zitten 4 inputs & 4 outputs..
Nu heb ik vandaag mijn Genelec's binnen gekregen, deze wil ik samen met mijn Yamaha HS 50 M gebruiken. Alleen nu dat ik deze heb aangesloten (Genelec output 1 / 2 (A), Yamaha output 3 / 4 (B)), werkt alleen maar set A nog, en als ik de kabels switch, dus de kabels van A in B en andersom, dan werken de Yamaha's wel, en de Genelec's niet.?
Hoe zou dit kunnen? Ik heb al alle switches en draaiknoppen getest, en niks werkt.. Drives zijn up to date.
Hopelijk weet een van jullie het antwoord, of wat het mogelijk kan zijn!?
Groetjes,
What do you think about AKAI EIE PRO ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je verhaal is niet helemaal duidelijk, maar zal toch en gooi doen, ken deze kaart alleen van foto's nooit in mijn handen gehad maargoed. Met de software die bij je kaart zit kan je miss instellen dat er ?EEN stereo track naar buiten gevoerd wordt als output 1L output 2R output 3L output 4R of in je daw software, wat je eigenlijk nodig heb hiervoor is en speaker manager (bijvoorbeel van DAP AUDIO DSM-26 MKll) en dit soort managers heb je natuurlijk ook in low butget uitvoeringen. succes
No new postings for 4.350 days. Post CommentThat would be 145 months or a whopping 11.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.