www.muscus.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferrox    posted on 28-05-2013 18:02
Onlangs de website flink opgefrist. Er komt nog een module waarin je zelf je show kunt samenstellen en mogelijk nog kleine ditjes en datjes.

Doel was om het simpel te houden, en niet te druk.

Commentaar en tips zijn altijd welkom!

www.muscus.nl

What do you think about www.muscus.nl ??

Vote :   

cross-over    posted on 30-05-2013 16:18
ziet goed uit.
alleen de links onder aan de pagina zijn allemaal per onderwerp?hetzelfde. Zou dit iets anders maken.
http://soundcloud.com/lau-daniels
LouisCasper    posted on 30-05-2013 16:58
Ziet er mooi uit. Je quotes onder het zwarte vlak op je homepage kloppen alleen niet. Ook vind ik dat je url de lading heel slecht dekt. Voordat je de website gezien hebt, doet het eerder denken aan een website over de muskusrat dan over een DJ.
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 30-05-2013 @ 17:00:26 (79%)
Ferrox    posted on 30-05-2013 21:52
@ Crossover

Je hebt daar gelijk in. Ik zou alleen niet weten hoe of wat. Ik zou het bijvoorbeeld alleen bij steekwoorden kunnen laten zonder links.. Of heb je daar een ander idee over.

@LouisCasper

Mijn achternaam is zo en het is ook niet de bedoeling om groot de boer op te gaan via de website. Het is meer als verlengstuk voor de mond-naar-mond reclame dan dat ik alleen via dit kanaal binnen wil halen. Ik zou nog kunnen kijken naar alternatieve domeinnamen, zo duur is dat ook niet?Embarassed.?

Het is nu nog wel zo, dat de meeste bezoekers mij ook persoonlijk kennen of via iemand anders van mij gehoord hebben. Anders moet ik sirieuse SEO tools gaan gebruiken.?

Bedankt voor de tips in ieder geval, iets om over na te denken!
LouisCasper    posted on 30-05-2013 22:58
Ik snap inderdaad wat je bedoelt. In dat geval kan je natuurlijk deze domeinnaam blijven gebruiken, maar indien je bekender wordt zou ik toch naar een andere domeinnaam gaan kijken. Je quotes kloppen trouwens wel, ik had alleen niet door dat het kolommen waren en las de zinnen compleet van links naar rechts. Dan slaan ze natuurlijk nergens op haha. Nogmaals: mooie website!
http://www.louiscasper.com
cross-over    posted on 31-05-2013 09:28
rob,
dingen die ik zou veranderen:

Rechts boven, de links onder ROB MUSCUS verwijderen. zijn overbodig. Eventueel een leuk logo.

De links beneden: bv ?bij shows heb je nu klein, middel, groot. ?Show zelf is gelijk aan de show boven, prima. Zet op de 'hoofdpagina shows ook linkjes naar?klein, middel, groot.
Maak dan extra info pagina's voor de shows klein, middel, groot. Leg uit wat het verschil is.

Hetzelfde voor de muziek en impressie kolommen.

succes....

?
http://soundcloud.com/lau-daniels
Ferrox    posted on 18-06-2013 09:22
Dank voor de tips!

Ik heb zeker weer denkvoer voor de volgende aanpassingen.

@LouisCasper:
Het feit dat je het verkeerd gelezen hebt zegt wel iets over de leesbaarheid van de colommen. Omdat wij zelf de website gemaakt hebben weten we hoe we deze moeten lezen. Wellicht dat we het duidelijker moeten onderscheiden. Dank voor het compliment!

@cross-over:
De tips over de shows zijn helder, ik denk dat ik hier ga werken met verwijzingen in de pagina. We zijn hier ook op dit moment mee bezig, dus wordt vervolgt.

Dat dit dan ook voor muziek en impressies moet is dan logisch, maar om iedere genre (bijvoorbeeld) te gaan beschrijven vind ik wat ver gaan. Voorlopig laat ik het zo maar ik ga er wel over nadenken hoe dit beter ingevuld kan worden. Wellicht moet het op een andere manier werken of een iets andere footer.
joeyesser    posted on 19-06-2013 15:13
Leuke site,
Zou de referenties op de Homepage meer uit elkaar houden of een kleiner lettertype gebruiken.
Probeer de lettertypes en indelingen op elke pagina in de zelfde opbouw te houden.
Regards, DJ Joey Esser

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

283 Users online: 12 Guests (271 Unknown)
Pages generated today : 8.737
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.738