Ik dacht dat het misschien wel leuk was om te vertellen wat voor werk/opleiding je doet naast het djen. Zo weet iedereen ook wat je vakgebied is en indien iemand een vraag heeft die ook aan je zou kunnen stellen.
What do you think about Werk en dj ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb eerst HBO Crime Science gestudeerd aan het Saxion in Enschede. De richting waar ik naartoe wil is weinig werk in te vinden dus studeer ik nu deeltijd een Master Analytical Sciences aan de UvA en heb een deeltijdbaan op een lab in Soest.
Het DJ'en staat momenteel op een laag pitje, maar ben wel een beetje tutorials en studio sessions aan het kijken betreffende produceren.
Ik studeer Ingenenieurswetenschappen werktuigkunde, optie voertuigtechnologie?n. Daar heb ik nog 1 jaartje te gaan .
Op het moment zit ik in Mannheim, Duitsland voor een stage bij John Deere. Zeker de moeite . Iemand die in de buurt zit? :p
Music makes my day.
This is an old Topic
No new postings for 4.409 days. Post CommentThat would be 147 months or a whopping 12.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.