Evenement voor jeugd
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BlackMashers    posted on 24-05-2013 15:14
Beste allemaal,

Wij mogen in een caf? maandelijks een eigen evenement organiseren.
Nu hebben wij een vraag, hoe trekken wij veel jeugd binnen?

Het evenement wordt 16+

Iemand een goed (uniek) idee voor jeugd binnen te trekken?

Met vriendelijke groet,
BlackMashers
Spinnin' Records Talent Pool! http://bit.ly/ZScSJi
User edit by BlackMashers on 24-05-2013 @ 15:53:20 (25%)

What do you think about Evenement voor jeugd ??

Vote :   

Arrow    posted on 24-05-2013 15:18
Wat voor soort concept ga je brengen? Wat gaat de muziekstijl worden? Wat is de 'reputatie' (om het zo maar te zeggen) van het caf?? Werd het voordien al veel bezocht? Hier zouden we wat meer informatie over moeten weten voor we op zo'n vragen kunnen antwoorden denkik..
BlackMashers    posted on 24-05-2013 15:53
Het caf? wordt vrijdag avond altijd erg goed bezocht, het maandelijks evenement gaat plaatsvinden op een zaterdag. De muziekstijl is (progressive) house.

Met vriendelijke groet,
Roel van Oers
Estacy    posted on 24-05-2013 15:58
16+ en progressive house gaan niet samen.

Zorg ervoor dat de dames binnen zijn dan komen de jongens vanzelf.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MrQreeny    posted on 24-05-2013 16:02
Ligt er een beetje aan.. Aangezien je er zelf het meest komt denk ik dat je het zelf het beste weet...
De meeste boeit het geen fuck welke muziek dr wordt gedraaid, ze gaan ook niet speciaal voor de dj naar het cafe ofzo. Ik zou eerder investeren in een beetje facebook promotie en een fotograaf op de avond zelf (hoe vaak zie je die partypic's wel niet voorbij komen op social media!!?! = Reclame als je er een watermark overheen gooit) en flyers. Zorg dat het gaat leven op scholen, jeugd en zelfs ouders... Als die namelijk van jou feest weten, weet je dat je het goed gedaan hebt haha.
Nu reageer ik puur op de vraag: hoe krijg ik meer publiek binnen?
'Music is the universal language of mankind...'
Arrow    posted on 24-05-2013 16:19
Estacy heeft volledig gelijk, vrouwvriendelijke promotie voeren dus! Ook MrQreeny heeft op het gebied van fotograaf en facebook gelijk, dat lijkt me idd onmisbaar. Echter volg ik zijn mening niet dat het die mannen nix boeit welke muziek gedraaid wordt. Als er de hele avond D'nB wordt gespeeld ga je minder vrouwelijk schoon zien als dat er R'nb & Commerciele muziek wordt gedraaid. Dat doet juist alles! Je kan kiezen voor een concept waar een duidelijk verhaal inzit en dat je kan doortrekken naar je avonden in het caf?, wat die avond dan ook weer uniek maakt, of gewoon een random naam zoals 'Smash!', 'Summerhouse', 'Summerbeats, of ik-weet-niet-wat...
BlackMashers    posted on 24-05-2013 16:26
Bedankt voor de tips! De naam is niet meer nodig na een afspraak met het Caf?.

We gaan zeker foto's maken! Goed idee!
Met facebook & Twitter promotie zijn we sinds 16:00 van start gegaan!

Bedankt!
Gerdo    posted on 24-05-2013 16:37
Poster: Estacy
16+ en progressive house gaan niet samen.

Dat dacht ik ook al! Hou de muziek zo breed mogelijk zodat veel mensen de muziek leuk vinden. Gewoon allround draaien!

@mrQreeny het maakt echt wel uit wat voor muziek je draait! Als gasten de muziek niet goed vinden dan gaan ze weg.
User edit by Gerdo on 24-05-2013 @ 16:40:22 (59%)
Maracas    posted on 24-05-2013 16:42
Poster: BlackMashers
Bedankt voor de tips! De naam is niet meer nodig na een afspraak met het Caf?.

We gaan zeker foto's maken! Goed idee!
Met facebook & Twitter promotie zijn we sinds 16:00 van start gegaan!

Bedankt!

Probeer voor de eerste editie zo veel mogelijk vrienden te strikken, zodat het vol is, dan heb je kans dat de mensen die je kent denken dat het altijd goed loopt, snap je. Als mensen in een bijna lege zaal binnenkomen, gaan ze vaak weer weg, en als je dat de hele avond door hebt, schiet dat echt niet op
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
mikedhanpat    posted on 24-05-2013 16:45
even off-topic ik zie dat je net als ik uit tilburg komt. Welk caf? ga je dit organiseren.
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
MrQreeny    posted on 24-05-2013 16:47
Poster: Gerdo
@mrQreeny het maakt echt wel uit wat voor muziek je draait! Als gasten de muziek niet goed vinden dan gaan ze weg.

Ja je moet niet de hele avond dnb gaan draaien, maar als je de hele avond top 40 muziek draait vinden ze het allang best. Zo bedoelde ik het een beetje. Uitzonderingen daar gelaten.
'Music is the universal language of mankind...'
BlackMashers    posted on 24-05-2013 17:05
Poster: mikedhanpat
even off-topic ik zie dat je net als ik uit tilburg komt. Welk caf? ga je dit organiseren.

Cafe 'Bij ons' in Oisterwijk.
User edit by BlackMashers on 24-05-2013 @ 17:05:40 (5%)

This is an old Topic

No new postings for 4.370 days.
 Post CommentThat would be 145.7 months
or a whopping 12 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 10 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 1.459
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.609.210