Alvast bedankt in elk geval! En ook voor de support van eenieder van jullie!
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 31-05-2013 @ 18:09:33 (27%)
What do you think about Blurred Lines (Maracas Latin Funk Bootleg) FD ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nais hoor! Haha, ik vind de humor er in ook wel lekker, eerst is het niet veel anders dan het origineel, maar daarna pak je m heel 'vies' over haha, geslaagd!
Als je een downloadje zou willen pm'en zou dat top zijn!
User edit by Lucalicious on 23-05-2013 @ 00:42:51 (37%)
Poster: Maracas @Lucalicious, bedankt man! Check je inbox
@ Massacre Soundz, thanks Goed om te horen! Wil je ook een promootje hebben anders?
?
Ik ben niet echt actief als dj momenteel, te veel zaken waar ik momenteel aandacht aan moet besteden.
maar ik kan altijd wat reclame maken voor je In mijn Vrienden kring? ( stuur ze wel naar je soundcloud
Een van de betere die ik tot nu ben tegengekomen.
?
Wel vind ik de kick saai (mist een 'tik', klinkt dof).
?
Opbouw is het leukst en de climax geeft extra drive. Ook heb ik het gevoel dat de percussie in de weg zit met andere frequenties in de track zelf, waar door het niet natuurlijk gaat klinken.
?
En voor de herhaling, het is wel een van de betere versies die ik tot nu ben tegen gekomen.?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.