ik weet niet of je al ClipDistortion gebruikt... Zoja dan raad ik aan om een plugin te gebruiken die Multiband Distortion heeft.
Begin met een 909 Kick Drum ( of een 808 ) maar zorg dat je een iet wat langere Tail hebt.
?
Als je de 909/ 808 sample hebt geoptimaliseerd voor joun stijl, dan ga je een EQ Plaatsen op ongeveer 450 / 540 hz ( voor TOK / Punch effect ). Plaats dan een multiBand Distortion plugin ( zoals bijv DEVASTOR, Ohmicide,Izotope Trash ) En plaats een Clip distortion op De? LOW en MID freq's.
?
Als je dit zon 30x herhaald en iederekeer op andere Frequenties Eq?d / Filterd en de Distortion iedere keer met andere Parameters plaatst kom je echt wel bij een lekkere kick. je moet alleen niet overdrijven met de distortion, gewoon zorgen dat het geluid hoorbaar veranderd.
?
Ik hoop dat ik je geholpen heb.
?
?
EDIT #1
Dit is dan wel een Echte HS kick, En weet niet of dit PRecies is wat je wilt.
Je kunt natuurlijk altijd Zo lang doorgaan met DIST te gebruiken tot je hebt wat je zoekt.
Denk trouwens dat voor een iet was minder HS achtige kick een Filter of MID / HIGH? goed is.
?
EDIT #2
?
Net ff geprobeerd op de manier zoals ik eerder beschreven heb...:
HIER HET RESULTAAT
Hier zit dan nog maar 20 X distortion over heen, en op sommige plaatsten iets te veel, EQ waarschijnlijk te veel hoog weg gehaald daardoor klinkt het dof.
?
EDIT #3
ik denk als je iet wat Minder Distortion gebruikt op de MiD Freq's dat je dan meer in de richting komt van die House / HS kick die jij bedoeld. en probeer ook Minder Clip Dist te gebruiken Omdat dit zorgt voor die Kleine Krakende effectjes binnen je kick.
ik zal nog eens ff die manier van ?
Lucalicious Gebruiken en het resultaat posten.
maar dat morgen.
?
Good night? Everyone !!
?