Even een vraagje, ik ga binnenkort het huis uit, en verhuis mijn studio naar de kamer van mijn broertje.? Nu heeft hij een schuin dak van ongeveer 30 graden, aan de ene kant is de muur zegmaar gewoon normale hoogte (2,30 meter ofzo) en aan de ander kant 3,5 meter ofzo. Verder is de kamer helmaal vierkant.
Nu is mijn vraag: waar kan ik het best mijn studiomeubel zetten? Zo dat het geluid dwars op de helling staat (zodat je asymetrie cre?ert) of zo dat het met de helling mee gaat (dus aan de lage kant)?
Of tegen de helling in juist? Dit leek mij zelf juist niet handig, omdat je dan juist extra reflecties van het dak krijgt, en bovendien is dit niet de handigste kant ivm de deur haha, maar goed, als jullie zeggen dat dat echt de beste kant is :P.
Alvast bedankt!
What do you think about Vraagje akkoustiek ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Volgens boekje links en rechts, een beetje uit de hoeken, tegen de laagste muur, d.w.z. die van 2,30 m. Richten diagonaal naar het midden van de tegenovergestelde muur van 3,5 m.
No new postings for 4.375 days. Post CommentThat would be 145.8 months or a whopping 12 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.