Uitspraak wat de DJR community hier van denkt (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

FSR    posted on 10-05-2013 01:11

Hallo allen:

Hieronder kan men een whatsapp gesprek lezen wat recent is gebeurd. Het merendeel is in de chat al besproken en ik zou graag een mening van de DJR community willen.

We hebben duidelijk 1 voorwaarde gesteld en met wederzijdse goedkeuring: Er zal geen PM uitwisseling zijn via hier. What happens in DJR, stays in DJR. En ik wil de waarheid, daarom vind ik dat iedereen moet kunnen reageren op wat men hier zegt. 

00:02 10 mei - Firespace Recordings: Dit is het nummer
00:02 10 mei - Firespace Recordings: FSR
00:03 10 mei - Firespace Recordings: Vertel , hoe is het?
00:03 10 mei - MdG: Ha Robert
00:03 10 mei - MdG: Goed om van je te horen!
00:04 10 mei - MdG: Ja prima, met jou?
00:04 10 mei - Firespace Recordings: Ook prima
00:05 10 mei - Firespace Recordings: Vertel, je hebt een vraag of een verzoek..
00:05 10 mei - Firespace Recordings: ?
00:05 10 mei - MdG: Kind of
00:06 10 mei - MdG: Heb je meegekregen dat het forum van dj lounge is geopend?
00:06 10 mei - Firespace Recordings: Nee nog niet
00:06 10 mei - MdG: Bij deze ben je uitgenodigd Happy, laughing
00:07 10 mei - MdG: En ik wou je graag uitnodigen omdat ik nog een aantal zeer kritische doch ervaren mensen zoek voor de producer sectie
00:08 10 mei - Firespace Recordings: Zo ervaren ben ik nog niet .
00:08 10 mei - Firespace Recordings: Wel bedankt voor de gedachte aan mij
00:08 10 mei - Firespace Recordings: Vertel eerst is wat het inhoud
00:09 10 mei - Firespace Recordings: Ik ben iemand die een beslissing neemt voor 100%
00:09 10 mei - Firespace Recordings: Maar wil daarvoor ook evenveel info
00:09 10 mei - MdG: Marketing, promotie en productie staan centraal
00:10 10 mei - MdG: Ik raad je aan om zelf eens een kijkje te nemen
00:10 10 mei - Firespace Recordings: Ga ik zeker doen
00:11 10 mei - Firespace Recordings: Kan ik er via de website van DJL erbij?
00:11 10 mei - Firespace Recordings: Om te kijken?
00:11 10 mei - MdG: Jazeker
00:12 10 mei - MdG: Ook mobiel supported Happy, laughing
00:12 10 mei - MdG: Www.dj-lounge.com/forum
00:13 10 mei - Firespace Recordings: Mijn mobiel is met internet websites niet zo super snel
00:13 10 mei - Firespace Recordings: Doe ik op de pc straks
00:15 10 mei - Firespace Recordings: Waarom denk je dat ik ervaren ben met Marketing & Promotie in de producer section?
00:16 10 mei - MdG: Ok geen probleem
00:16 10 mei - MdG: Marketing en promotie ken ik je verder niet
00:17 10 mei - MdG: Maar op er producer vlak hebben we wel eens vaker gezeten
00:17 10 mei - MdG: Luxx ken je vast ook wel
00:17 10 mei - MdG: En er zit iemand van Ableton Live
00:17 10 mei - MdG: En met jouw kritische kijk lijkt me dat een mooie aanwinst
00:24 10 mei - Firespace Recordings: Je weet hoe ik ben
00:24 10 mei - Firespace Recordings: En je ziet de groei daarin op DJR
00:24 10 mei - Firespace Recordings: Feller..
00:25 10 mei - Firespace Recordings: En meer volwassen
00:26 10 mei - Firespace Recordings: Waar ik over nadenk ten eerste zijn de collega's & mijn kijk op het verhaal
00:27 10 mei - Firespace Recordings: Het kan sommigen nogal tegen het verkeerde been stoten..
00:27 10 mei - Firespace Recordings: Ik bescherm eigenlijk ánderen tegen mijzelf dan ánderen naar mij xD
00:29 10 mei - Firespace Recordings: Bovendien doe je een gedeelte van DJR ook. Zeker de DJ sectie is niet echt een gemakkelijk te veroveren markt
00:29 10 mei - Firespace Recordings: Daarnaast is Bax populair voor producers
00:30 10 mei - MdG: Bax is dood
00:30 10 mei - Firespace Recordings: En geloof me. Ik heb een regen achtige woensdag middag niets te doen en wordt producer personen hoef ik niet
00:31 10 mei - MdG: ?
00:32 10 mei - Firespace Recordings: Regelmatig het niveau op Bax forum
00:33 10 mei - Firespace Recordings: Als Bax dood is, waarom groeien ze in hun werknemers bestand tot 156 personen?
00:33 10 mei - MdG: Ben daar ook niet actief
00:34 10 mei - Firespace Recordings: Een nog veel meer gewaagde uitspraak
00:33 10 mei - MdG: Bax-shop forum is dood
00:33 10 mei - MdG: Niet de organisatie
00:34 10 mei - Firespace Recordings: Haha!
00:34 10 mei - MdG: Zullen we hier geen discussiepunt van maken?
00:35 10 mei - Firespace Recordings: Martijn, wij weten allebei dat een deel van het personeelsbestand voor het forum is
00:37 10 mei - Firespace Recordings: Daarnaast heeft Rick persoonlijk toegegeven dat hij niet alles meer kan bijhouden
00:39 10 mei - Firespace Recordings: Dit soort uitspraken zíjn gevaarlijk als ze openbaar worden. Propaganda ten koste van de concurrentie die overlappende diensten aanbieden is nooit een goeie tactiek om te gebruiken
00:39 10 mei - MdG: Robert nogmaals, ik heb geen zin om hier een discussie van te maken
00:40 10 mei - Firespace Recordings: En dat is dus punt 2
00:40 10 mei - MdGt: Mijn relatie met bax-shop is prima
00:41 10 mei - Firespace Recordings: Als ik híerover geen kritisch blik kan geven doordat ik geen argumenten krijg waarom het niet klopt.. dan wat verwacht je van mij op het forum?
00:43 10 mei - MdG: Ik heb geen zin om over iedere zin die ik uitspreek te hoeven nadenken hoe jij die opvat en vervolgens moet weerleggen omdat er een discussiepunt van gemaakt wordt
00:44 10 mei - Firespace Recordings: En dat is de mind trick die je doet.. je gaat persoonlijk worden. Dat is bij al af.
00:44 10 mei - Firespace Recordings: & punt 3
00:45 10 mei - Firespace Recordings: Je comfort mij eerst met een compliment erover & nu krijg je er mee te maken vanwege je uitnodiging en heb ik het gedaan?
00:46 10 mei - Firespace Recordings: To be honest, ik denk dat je diep van binnen een goed hart hebt. Je intentie & gedachtengang zijn echter zwaar gif daarop en zelfs voor anderen
00:48 10 mei - Firespace Recordings: Dit lezende voel ik mij genoodzaakt deze whapp te openbaren. Want je antwoorden conflicteren & bevatten geen 100% waarheden
00:48 10 mei - MdG: Robert prima, ga je gang!
00:48 10 mei - MdG: Je veegt de volledige fundering onder je voeten vandaan.
00:49 10 mei - MdG: Je profileert je als een god, waar niemand op zit te wachten
00:50 10 mei - MdG: Go ahead en maak het openbaar. Getuigd maar weer van je professionaliteit en empathie.
00:51 10 mei - MdG: En inderdaad, ik word persoonlijk, omdat dit geen zakelijk gesprek is
00:54 10 mei - Firespace Recordings: Dan zullen we als volwassen kerels de zaak voorleggen aan de DJR community en hen laten beslissen. 1 voorwaarde: Over dit onderwerp wordt nul komma nul PM op DJR gebruikt. We gaan beiden met de billen bloot en zullen op de blaren zitten die we krijgen! Ik wens je sterkte, op de blaren zitten is nooit leuk en prettig.
00:54 10 mei - MdG: Succes Happy, laughing
00:54 10 mei - MdG: Wanneer komt ie online?
00:56 10 mei - Firespace Recordings: Spoedig, maak je geen zorgen

Een kleine background info hierover: Ik heb Martijn al vaker via whapp (nooit face to face) gesproken. Zelfs een keer een telefoontje gehad, ging prima. Wel had ik mijn bedenkingen vanaf dat moment. Iets waar ik niet mijn vinger op kon leggen. Een hele tijd later nog een keer een chat gehad en net de 3e keer. Mijn vermoeden krijgt een bevestiging zoals die redelijk is omschreven in de chat. Ik heb al begrepen dat meerdere personen hier op DJR (o.a. Luxx) zijn benaderd voor het project DJ-Lounge/forum. Ik doe geen uitspraken over hen evenmin of ik het verstandig vind of niet.

Dat gezegd hebbende wil ik graag weten hoe men hierover denkt.

Alvast bedankt,
FSR

P.s.
De regels van DJR nemen we uiteraard nog steeds in acht bij dit interessante topicCool.

Edit: Link updated in een directe post

User edit by FSR on 10-05-2013 @ 01:50:59 (100%)
Mod edit by Lead on 02-09-2018 14:52 (12%)
[MOD Edit] Anonimzed on request

What do you think about Uitspraak wat de DJR community hier van denkt ??

Vote :   

Limb-Girdle    posted on 10-05-2013 01:32
Poster: FSR
Hallo allen:

Hieronder kan men een whatsapp gesprek lezen wat recent is gebeurd. Het merendeel is in de chat al besproken en ik zou graag een mening van de DJR community willen.

We hebben duidelijk 1 voorwaarde gesteld en met wederzijdse goedkeuring: Er zal geen PM uitwisseling zijn via hier. What happens in DJR, stays in DJR. En ik wil de waarheid, daarom vind ik dat iedereen moet kunnen reageren op wat men hier zegt.?

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=56c05b6993&view=att&th=13e8b831c6427ee4&attid=0.1&disp=inline&realattid=1434599003623784448-local0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-VhVxX6gNZGl567mYcK_qg&sadet=1368140251453&sads=W7Q_bIcOOHVH6vutZ0EgOn9c2pY&sadssc=1

Een kleine background info hierover: Ik heb Martijn al vaker via whapp (nooit face to face) gesproken. Zelfs een keer een telefoontje gehad, ging prima. Wel had ik mijn bedenkingen vanaf dat moment. Iets waar ik niet mijn vinger op kon leggen. Een hele tijd later nog een keer een chat gehad en net de 3e keer. Mijn vermoeden krijgt een bevestiging zoals die redelijk is omschreven in de chat. Ik heb al begrepen dat meerdere personen hier op DJR (o.a. Luxx) zijn benaderd voor het project DJ-Lounge/forum. Ik doe geen uitspraken over hen evenmin of ik het verstandig vind of niet.

Alvast bedankt,
FSR

P.s.
De regels van DJR nemen we uiteraard nog steeds in acht bij dit interessante topicCool.

even quoten voor het nageslacht Happy, laughing
Where the music meets the deejay!
Tekhead    posted on 10-05-2013 01:46
Hallo allen:

We hebben duidelijk 1 voorwaarde gesteld en met wederzijdse goedkeuring: Er zal geen PM uitwisseling zijn via hier. What happens in DJR, stays in DJR. En ik wil de waarheid, daarom vind ik dat iedereen moet kunnen reageren op wat men hier zegt.?

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=56c05b6993&view=att&th=13e8b831c6427ee4&attid=0.1&disp=inline&realattid=1434599003623784448-local0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-VhVxX6gNZGl567mYcK_qg&sadet=1368140251453&sads=W7Q_bIcOOHVH6vutZ0EgOn9c2pY&sadssc=1

Alvast bedankt,
FSR

P.s.

Ik word doorgeschakeld naar mijn google account als ik de link aanklik, maar verder zie ik nergens iets van een whats app gesprek of zo, feedback aub.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FSR    posted on 10-05-2013 01:48
Bedankt voor de tip, maar via whatsapp communiceer ik niet meer. Zoals ik al zei. What happens at DJR, stays in DJR. Inclusief je verzoek om Martijn in Limb-Girdle te veranderen doe ik via hier. En uiteraard lijkt mij dat volledig overbodig, immers heb je dit bericht als eerste (en niet verwonderlijk want ik gaf je als eerste en enige de link) gequoted onder je eigen nick voor 'het nageslacht' Cool. Ik ga er van uit dat men hier wel begrijpt dat het om jou en mij gaat.

Edit: zie eerste post voor de correctie van de broken link, sorry...

User edit by FSR on 10-05-2013 @ 01:51:55 (15%)
Tekhead    posted on 10-05-2013 02:22
Robert en Martijn, dit gesprek tussen jullie beide is iets waar wij leden van DJR moeilijk in 1-2-3 een passend antwoordt op kunnen geven, of standpunt innemen en voor mij persoonlijk ook niet omdat het verhaal of de commotie er rond mij niet echt duidelijk is, er zijn bepaalde opmerkingen die een mening kunnen beinvloeden en daar wil ik eerst meer feedback over.

@FSR: Waar ligt voor jou het probleem, of met wat of wie heb je een probleem ? Waar kan je niet mee leven of stoort je danig ??
Wat verwacht je van de leden die reageren en wat verwacht je van Martijn ?

@Martijn aka Limb... : Wat was je bedoeling van die vraag ? hoe sta jezelf tegen het openbaar maken van jullie gesprek ? hoe wil je dit probleem oplossen en heb je begrip voor FSR zijn reactie ?

main    posted on 10-05-2013 08:50
Gaat deze discussie om de zin 'bax is dood'?
Dyno    posted on 10-05-2013 09:12
Waarom moet het hier, naar mijn mening, t? vaak gaan over wat iemand anders gezegd heeft?

Deze discussie heeft niets met de leden van DJR te maken en voor niet DJR leden misschien wel een reden om geen account aan te maken op dit forum.

Dit is een persoonlijk gesprek tussen jullie. Klaar.
Een vraag van Limb aan FSR.
Ik snap niet waarom dit hier op het forum nog eens uitgekauwd moet worden.
Hou dit soort dingen lekker priv? en hou het forum waar het over hoort te gaan: Muziek en alle facetten daarvan.
En niet over 'wat een ander vindt van mijn discussie met deze andere persoon'.

Ik word er echt moe van om elke keer dit soort posts te zien op DJR. Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
MrQreeny    posted on 10-05-2013 10:01
@ FSR
Ik zou je echt ff na laten kijken man... Even een nieuwe bedrading erin ?+ firmware update en ik denk dat je wel weer normaal kan denken. Zoals ook sommige vorige posters boven mij snap ik je probleem niet? Als je een discussie hebt met iemand en het niet met elkaar eens bent, hoef je niet gelijk een bom te droppen. Dat is echt ronduit kinderachtig... Als je elkaar bijna de hersens in slaat, vervolgens zegt: 'oke, we stoppen wel met deze discussie, want we weten wat de ander ervan vindt en we worden het toch nooit eens' en daarna elkaar nog kan waarderen en respecteren als persoon. D?n ben je tenminste een echte vent. Wat je nu doet is slappe aandachtzoekerij als je het mij vraagt.

Ik kan zeggen dat ik limb van de week w?l face to face heb ontmoet en dat het een goede gast is, die op een hele andere manier met de dance scene bezig is dan de meeste hier. Hij probeert zijn website vooruit te helpen en zoekt daarvoor de juiste mensen en nodigt die mensen uit. Zo raar is dat niet: er zijn al genoeg falende fora, mede door kansloos gebash en gebrek aan professionaliteit / kennis.
'Music is the universal language of mankind...'
FSR    posted on 10-05-2013 10:40
@Dyna & MRQueeny,?

Dit is geen slappe aandachttrekkerij. Ik heb serieus moeite met de manier hoe (niet alleen deze whatsapp) Limb er mee omgaat. Als ik aandacht zou zoeken had ik het wel anders gedaan en had ik niks qua 'bewijs' van hoe het is gegaan gedropt. Immers wil ik ook mijn kant van wat ik 'verkeerd' zou hebben gedaan inzien. Als je het mij vraagt is dat meer dan normaal..

Dan voor allen die hebben gereageerd:
Jullie geven allemaal toe dat jullie het niet snappen wat er voor mij zo'n big deal aan is. Dan is hier het antwoord. Limb heeft een vraag/verzoek wat uiteraard prima is. Stap 1 van de big deal voor mij is: Zijn meningen die hij ombuigt tot feiten (Bax is dood --> refererend aan het forum Bax). Dit heb ik al vaker zien gebeuren en had hem hier op aan gesproken in de hoop dat hij zou inzien dat het niet 'verstandig' is. Want op 2 geeft hij mij eerst een complimentje over mijn kritische houding en als ik hem ergens op aanspreek dan is het 'out of the question'. Als je iets aanstuurt moet je zelf feedback kunnen verdragen, daarbij komt dat hij dondersgoed weet hoe ik hoe ik ben en dat ik dat wel in het forum mag gebruiken maar niet naar hem toe?

En op plaats 3: Mindtricks zoals ik het omschrijf. Het waren eerst hele zakelijke punten zeker ten behoeve van zijn project. Het concept is prima, maar er bestaan al zoveel anderen. Hoe 'onderscheid' DJ-Lounge zich hier in? Ik kwam tot de conclusie dat het:?Propaganda ten koste van de concurrentie die overlappende diensten aanbieden tactiek is. Ik ben geen Bax defender, ik keur deze tactiek ook niet goed als het op mijn bedrijf wordt toegepast. Ik laat juist anderen stofhappen door te laten zien dat hoe ik werk meer effect heeft op den duur. En dan wordt Martijn persoonlijk en draait hij de zaken om. Eerst prijst hij mij (zowat) de hemel in, vervolgens doe ik een stapje terug, reageer kritisch doch nuchter op de situatie en dan krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik mijzelf profileer als: God'?

Dit zijn psychologische mind-tricks en heb genoeg ervaring om te kunnen mededelen dat dit uiteindelijk de reden is (met wederzijdse goedkeuring) om te openbaren. Het gaat niet zozeer om mij, eerder om de manier van hoe Limb doet en dat ik het 'onverstandig' vind om het te laten passeren. Ik blijf er bij: Beter voorkomen dan genezen.

Voor diegenen die woest of anderzinds beledigd zijn. Ik lees graag de feedback terug. Immers welk motto je hanteert bescherm je met beide armen. Het feit dat ik het openbaar maak getuigd mijn inziens dat ik het serieus neem en dat het geen 'slappe aandacht-trekkerij' is. Die reputatie heb ik hier nog nooit gehad en zal ik ook niet opzoeken..

Dyno    posted on 10-05-2013 10:50
@Dyna

Volgens mij zit die hier niet op het forum.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
MrQreeny    posted on 10-05-2013 11:14
Ik vind het nog steeds slappe aandachttrekkerij, want je had ook gewoon tegen limb kunnen zeggen: nee ik kom niet naar DJL.
En klaar is kees...

Om geen eeuwige discussie te gaan lopen voeren over niks, ga ik niet meer reageren op de inhoud van je post. Volgens mij sta je redelijk alleen in je standpunten en wij twee zullen het toch niet eens worden dus ik hou er mee op... Even goede forumgenoten; als een vent...
Tekhead    posted on 10-05-2013 11:15
Poster: Dyno
Volgens mij zit die hier niet op het forum.

Dyna zit op locatie van Boer zkt vrouw op vtm
FSR    posted on 10-05-2013 11:32
Pardon, tik foutje. Het is Dyno, geen Dyna.

Either way, de meningen worden gerespecteerd.

@Limb, voelt goed h?, gelijk krijgen. Geniet er van zolang je nog kan. Die manipulatieve mindtricks gaan je fataal worden op den duur...

Gooi maar een slotje er op.
User edit by FSR on 10-05-2013 @ 11:39:25 (6%)
Bloedworst    posted on 10-05-2013 11:35
Goed ideeCry
Tekhead    posted on 10-05-2013 11:49
Pardon, tik foutje. Het is Dyno, geen Dyna.

Either way, de meningen worden gerespecteerd.

@Limb, voelt goed h?, gelijk krijgen. Geniet er van zolang je nog kan. Die manipulatieve mindtricks gaan je fataal worden op den duur...

Gooi maar een slotje er op.

Robert, komaan, niet de slechte verliezer uithngen nu, als je al van een winnaar en verliezer kan spreken uiteraard. Je moet even een duidelijk verschil maken tussen gelijk krijgen over de inhoud van het aangehaalde probleem en over het openbaar maken van jullie meningsverschil op DJR, en is toch duidelijk dat bijna iedereen je ongelijk geeft om het openbaar maken van deze zaak en niet over de inhoud ervan.
MrQreeny    posted on 10-05-2013 12:32
Poster: Bloedworst
Goed ideeCry

Cool
Estacy    posted on 10-05-2013 12:38
waar gaat dit in hemelsnaam over... echt waar laten we gewoon weer over draaitafels en housemuziek praten
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sebasz    posted on 10-05-2013 13:28
Wat een kneuzentopic zeg. Om meerdere redenen. In de eerste plaats dat dit buiten DJR plaatsvindt. Ja ik ben ook niet helemaal fan van de manier hoe dj-lounge leden probeert te trekken, maar het kan veel erger. Als je je er aan stoort negeer je het gewoon en ga je niet zielig hier lopen posten wat voor spannends je nu wel niet mee hebt gemaakt, nu je bent aangesproken door iemand op whatsapp.

dus doe iedereen een plezier en verwijder alles want je zet jezelf alleen maar voor paal

Poster:?FSR
En op plaats 3: Mindtricks zoals ik het omschrijf. Het waren eerst hele zakelijke punten zeker ten behoeve van zijn project. Het concept is prima, maar er bestaan al zoveel anderen. Hoe 'onderscheid' DJ-Lounge zich hier in? Ik kwam tot de conclusie dat het:?Propaganda ten koste van de concurrentie die overlappende diensten aanbieden tactiek is. Ik ben geen Bax defender, ik keur deze tactiek ook niet goed als het op mijn bedrijf wordt toegepast. Ik laat juist anderen stofhappen door te laten zien dat hoe ik werk meer effect heeft op den duur. En dan wordt Martijn persoonlijk en draait hij de zaken om. Eerst prijst hij mij (zowat) de hemel in, vervolgens doe ik een stapje terug, reageer kritisch doch nuchter op de situatie en dan krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik mijzelf profileer als: God'?
 Ach man jij spoort echt niet?
User edit by Sebasz on 10-05-2013 @ 13:33:30 (100%)
mikedhanpat    posted on 10-05-2013 14:56
Wat andere ook al gezegd hebben; deze hele discussie hoort niet thuis op DJR.. Op mij persoonlijk komt het heel schreeuwerig over van 'Kijk mij eens mister good guy zijn en alles keurig binnen de lijntjes doen'

Daarnaast even een vluchtige blik op het bax forum geworpen: 4 geregistreerde online, waarvan 1 moderator.?
En hooguit een stuk of 5/6 categori?n waar vandaag een bericht in is gepost dus mijn eerste indruk is nou niet echt wat een levendig forum.
Dan daarbij, propaganda?? Werkelijk? Hij zegt het in een prive whapp richting jou FSR het is niet zo dat er een persbericht naar de NOS is gegaan.?

Tot slot als alle zaken fair en volgens de regels gedaan zouden worden, zou niemand geld verdienen en kom je tweede.

En nu als de sodeknetter terug naar draaitafels en housemuziek zoals Estacy al zei!!
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
thomassmith    posted on 10-05-2013 15:47
FSR is volgens mij iemand die mensen veraad tijdens een toets waneer hij ziet dat ze een spiekbriefje hebben.
User edit by thomassmith on 10-05-2013 @ 15:49:04 (8%)
Roov    posted on 10-05-2013 17:03
Dit interesseert toch niemand? Misschien kan je beter een brief schrijven naar Dr. Phil met dit soort problemen.
hoppie    posted on 10-05-2013 17:06
ik heb een topic report gedaan,?dit topic voegt niks toe en cre?ert alleen maar ellende voor FSR
Question everything
Gerdo    posted on 10-05-2013 17:18
Pfaff niet echt nuttigUnhappy
Pur-D    posted on 10-05-2013 18:27
Jammer dat dit soort dingen tegenwoordig op Djr staan.

Deze discussie kunnen jullie beter hier voortzetten.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Tekhead    posted on 10-05-2013 19:50
Poster: Gerdo
Pfaff niet echt nuttigUnhappy

Welke Pfaff,..... Jean-Marie of Kelly Pfaff?Cool
Bloedworst    posted on 10-05-2013 20:28
Poster: Tekhead
Welke Pfaff,..... Jean-Marie of Kelly Pfaff?Cool

Hahaha?Foot in Mouth

Hee wat zie ik nou deze post heb me na vijfen en halfjaar pro gemaakt?Embarassed

User edit by Bloedworst on 10-05-2013 @ 20:38:57 (84%)

165 Users online: 4 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 22.556
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.410.930