DJR mash-pack
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmstr223    posted on 08-05-2013 09:53
yoo guys,

Ik zit met het idee om een DJR mash-up pack samen te stellen! Nu weet ik dat die packs er waarschijnlijk al zat zijn, maar er is er volgens mij nooit een gekomen vanuit deze community.

Het idee is een beetje dat iedereen die mee wil doen een of twee mash-ups instuurt, hier ga ik, en als iemand het tof vind om te helpen dan een selectie uit maken en die komen in de pack. Wat hopelijk dan gaat gebeuren dat er via-via veel mensen in aanraking komen, en met het forum, en met onze muziek.

Ik hoop dat hier een beetje animo voor is een dat iedereen het tof vindt.

Voor vragen kan je altijd een PM gooien Happy, laughing

xx

Inzendingen tot nu toe:

youngbeatsz: Spaceman on a dream (Hardwell-spaceman + E.O.T.S. Walking on a dream (acapella))
youngbeatsz: bounce those bubbles (mike mazu-bubbles (relize remix) +?calvin harris ft kelis-bounce (acapella))

www.bramvanbergen.nl
User edit by djmstr223 on 08-05-2013 @ 11:20:20 (38%)

What do you think about DJR mash-pack ??

Vote :   
MrQreeny    posted on 08-05-2013 09:57
Leuk hoor.. .Beetje gejat idee van het vato forum, maar boeiend Winking my eye
I'm in! Ik wil ook wel jureren ?
'Music is the universal language of mankind...'
djmstr223    posted on 08-05-2013 10:09
Poster: MrQreeny
Leuk hoor.. .Beetje gejat idee van het vato forum, maar boeiend Winking my eye
I'm in! Ik wil ook wel jureren ?

Cool! het idee is inderdaad gejat haha?Cool

Die mash van jou die op je site staat, met zero 76 is ook wel lekker btw
www.bramvanbergen.nl
ElReyGrande    posted on 08-05-2013 10:10
Klinkt leuk!
MrQreeny    posted on 08-05-2013 10:27
Haha die mash up is een beetje oud al (2 jaar ofzo?)... Ik vind die platen nog steeds heel goed bij elkaar passen, maar het is een beetje kennisloos uitgevoerd. Als ik een re-mash zou maken klinkt die wel wat beter :P

Gister werd er trouwens ineens een mash up verwijderd ivm met copyrights... Die stond er ook al 1.5 jaar wtf hahaha

@djmstr

Ik zou in de openingspost ff een lijst maken met de artiesten naam + de tracks die iemand wil gebruiken. Anders krijg je straks 20x dezelfde acapella of track ofzo....
User edit by MrQreeny on 08-05-2013 @ 10:37:11 (100%)
youngbeatsz    posted on 08-05-2013 10:57
ik zou wel graag mijn mashup insturen, is ook al wat ouder maar volgens sommige mensen hier, was hij wel de moeite waard.

https://soundcloud.com/youngbeatsz/spaceman-on-a-dream
of deze
https://soundcloud.com/youngbeatsz/bounce-those-bubbles
djmstr223    posted on 08-05-2013 11:16
Poster: MrQreeny
Ik zou in de openingspost ff een lijst maken met de artiesten naam + de tracks die iemand wil gebruiken. Anders krijg je straks 20x dezelfde acapella of track ofzo....

Goed idee! doe ik.

@youngbeatsz Wel lekker mash-ups! had ze stieken allebij al haha Happy, laughing Ik zal ze op het lijstje zetten Happy, laughing en dan zullen we gaan jureren.
www.bramvanbergen.nl
main    posted on 08-05-2013 11:30
Michael miller van dit forum heeft nog een dikke mashup van feed the dada (original en dyro remix), geen idee waar die m heeft staan
youngbeatsz    posted on 08-05-2013 11:45
Poster: djmstr223
Goed idee! doe ik.

@youngbeatsz Wel lekker mash-ups! had ze stieken allebij al haha Happy, laughing Ik zal ze op het lijstje zetten Happy, laughing en dan zullen we gaan jureren.

moet er dringend nog eens wat nieuwe maken, maar omdat ik nu gewoon veel live mashup, komt het er niet meer van, ik denk dat ik mijn bezigheid weet voor deze namiddag Winking my eye
MrQreeny    posted on 08-05-2013 11:52
Ik heb mijn eerste bijna af... Het was een edit maar nu heb ik er nog even een vocaltje bij gegooid.
Dan moet jij maar bepalen of die goed genoeg is bram :P

Edit:

Ik gebruik:
- Tommy Trash - Cascade (Original Mix)
- Gerry Rafferty - Baker Street
- Crystal Waters - Gypsy Woman (Acapella)
User edit by MrQreeny on 08-05-2013 @ 12:00:15 (85%)
Avine    posted on 08-05-2013 12:21
www.facebook.com/avineofficial | Be strong
MrQreeny    posted on 08-05-2013 13:38
[soundcloud]http://soundcloud.com/hearthouse/gypsy-woman-vs-cascade-vs/s-9NdXt[/soundcloud]

Ik weet niet, misschien ga ik nog wat doen aan de manier waarop de eerste keer de vocal erin komt. Die vind ik een beetje te onverwacht ofzo... Maar goed, enjoy!
User edit by MrQreeny on 08-05-2013 @ 13:39:45 (100%)
Snoey    posted on 08-05-2013 22:10
MrTomrubber    posted on 09-05-2013 16:05
https://soundcloud.com/2rubber/ode-to-gentleman-free
ElReyGrande    posted on 09-05-2013 20:43
Ik weet niet of een mashup van Stellar de original mix en de martin garrix remix voldoet?
djmstr223    posted on 10-05-2013 12:07
Poster: ElReyGrande
Ik weet niet of een mashup van Stellar de original mix en de martin garrix remix voldoet?

Gooi een linkje en we zullen zien Happy, laughing

OT: Ik ben druk bezig om achter de schermen ook dingetjes te regelen Happy, laughing eigenlijk zoeken we ook nog iemand voor in de jury, iemand met ook veel ervarig en een gehoor dat originele dingen herkent.

Meld je aan zou ik zeggen Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl
ElReyGrande    posted on 10-05-2013 18:50
Owkee hier is ie dan:
https://soundcloud.com/el-rey-grande/daddys-groove-stellar-vs

This is an old Topic

No new postings for 4.387 days.
 Post CommentThat would be 146.2 months
or a whopping 12 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 25 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 26.025
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.834.484