De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: RyanSilva
Mede-DJR's,
Voor het eerst doe ik mee aan een DJ Contest. Er wordt in mijn stad een nieuwe club geopend en zijn ze opzoek naar 5 resident dj's. De 5 dj's met de meeste votes worden resident dj.?
Dus help mij aub met jullie vote om mij in die top 5 te krijgen.
https://www.facebook.com/ClubCellnl/app_296744300387864
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Poster: Bambilaner
Ik doe mee aan een dj contest.
Normaal doe ik dit niet echt graag, maar deze is om een plekje te veroveren in de line-up naast Miguel Campbell (de enige echte)
Wie eens enkele seconden tijd wil maken om op DEZE FACEBOOKPAGINA mijn setje (contestant nr 13: VinnieBeGood) te liken, die ben ik h????l erg dankbaar!
Poster: Bambilaner
Ik doe mee aan een dj contest.
Normaal doe ik dit niet echt graag, maar deze is om een plekje te veroveren in de line-up naast Miguel Campbell (de enige echte)
Wie eens enkele seconden tijd wil maken om op DEZE FACEBOOKPAGINA mijn setje (contestant nr 13: VinnieBeGood) te liken, die ben ik h????l erg dankbaar!
Poster: hoppie
Hij had ze de vorige avond nodig op een feest bij SDO. denk dat ze daarom zo stonden ingesteld. die versterkers dan. ik kan het hem wel even vragen?
Poster: hoppie
Hij had ze de vorige avond nodig op een feest bij SDO. denk dat ze daarom zo stonden ingesteld. die versterkers dan. ik kan het hem wel even vragen?