De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Was het niet bij 1.000 post dat er een nieuwe Late Leeuw mag worden gemaakt?
Deze loopt vanaf begin mei 2013, nu dus 21 en een halve maand, een nieuw DJR record denk ik.
Dit werd altjd door mensen gedaan die een creatieve mood hadden voor de openingspost...
En ja, de loopduur van deze LL is inderdaad een record, ook volgens mij
Hee goeie ouwe DJR!
Das lang geleden hier zeg. Lees dat t niet meer zo levend is helaas... Moeten we eigenlijk met de 'oude' dj's weer ffe proberen wat van te maken haha!
Groeten Nicola (en ook van Floris, die zit hier tegenover me)
Poster: niiicola
Hee goeie ouwe DJR! Das lang geleden hier zeg. Lees dat t niet meer zo levend is helaas... Moeten we eigenlijk met de 'oude' dj's weer ffe proberen wat van te maken haha! Groeten Nicola (en ook van Floris, die zit hier tegenover me)
Toch nog m'n login gevonden Leuk om wel te zien hoe alles zo veranderd is hier, maar too bad dat het zo rustig is geworden..
Alleen met een DJR whatsapp groep krijg je misschien weer leven in de brouwerij vrees ik. Daarnaast vraag ik me af hoeveel van de, op het hoogtepunt van DJR, actieve leden nu nog DJ zijn... wel leuk onderwerp voor een topic wellicht... 'hoe is het nu met....'
Goedeeemorgen,,
Dat is een tijd terug voor mij dat ik hier ben geweest!
Ik denk dat een whatsapp groep niet werkt. Eerder een app waardoor je heel makkelijk overal op kan reageren of kan lezen op het forum.
En inderdaad ik vraag me af hoeveel der nog draaien die hier op het forum zitten/zaten.
Een whatsapp groep lijkt me wel positief eigenlijk.. veel makkelijker om vragen te stellen, of om gewoon te lullen over van alles en nogwat. Misschien is de interesse er nog wel, maar is de drempel van een forum te hoog..
als je een whatsapp groep hebt krijg je 100+ berichten per dag dat is zo hinderlijk als je aan het werk bent.
plus het punt dat niet iedereen ze telefoon nummer graag uitdeelt.
Foi. Het is hier inderdaad rustig geworden. Ben zelf ook heel lang afwezig geweest. Zonde zeg.
Ga hier ook nog even een postje laten Kom af en toe nog wel eens lezen maar het is idd heel erg rustig geworden... Eerst was er de completer ergernis aan nieuwe leden en toen werd het stil denk ik
Was voor mij ook al even geleden, hopelijk veranderd dat toch weer, leuk om terug enkele oude members tegen te komen.
Ook ik heb maar weer eens een slinger gegeven aan DJR :P Puur toeval eigenlijk. Wel echt mooi dat Luxx zn tutorials nog op de voorpagina staan hahaha
Poster: MrQreeny
Ook ik heb maar weer eens een slinger gegeven aan DJR :P Puur toeval eigenlijk. Wel echt mooi dat Luxx zn tutorials nog op de voorpagina staan hahaha
Als we dat met z'n allen dagelijks weer doen komt er waarschijnlijk terug leven in de brouwerij
Ik denk het niet. Ik denk dat we DJR moeten accepteren voor wat het is: een mooie site met veel kennis, maar geen forum. Kijk maar naar de bezoekers. Dagelijks tientallen gasten, maar geen members. Face it, het forum gedeelte is zo goed als dood.
Poster: Estacy
Ik denk het niet. Ik denk dat we DJR moeten accepteren voor wat het is: een mooie site met veel kennis, maar geen forum. Kijk maar naar de bezoekers. Dagelijks tientallen gasten, maar geen members. Face it, het forum gedeelte is zo goed als dood.
Doet toch pijn na 10 jaar member te zijn
Hallo DJ's!
Ik heb een probleem met mijn mixes uploaden!
Ik upload ze vaak op soundcloud en op youtube, maar krijg dan een copyright claim omdat ik bepaalde tracks gebruik, echter verdien ik hier geen geld mee of iets dergelijks. Hoe doen jullie dit? En hoe kan het dat bijvoorbeeld Sam Feldt wel mixes upload met tracks van anderen?
Help me out !
Thanks!
probeer eens mixcloud, minder problemen.Poster: Diion
Hallo DJ's! Ik heb een probleem met mijn mixes uploaden! Ik upload ze vaak op soundcloud en op youtube, maar krijg dan een copyright claim omdat ik bepaalde tracks gebruik, echter verdien ik hier geen geld mee of iets dergelijks. Hoe doen jullie dit? En hoe kan het dat bijvoorbeeld Sam Feldt wel mixes upload met tracks van anderen? Help me out ! Thanks!
Als je toesteming krijgt kun je mixen uploaden op Soundcloud/Youtube maar het is inderdaad beter om het op mixcloud te zetten
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.