De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Nieuwe Tech House mix!!
Tracklist:
01. Bryan Cox & Skymate - Brooklyn Bounce (Original mix)
02. Agent Orange - NY Rap (The NightOwls Remix)
03. Luca M, Zenbi, JUST2 - Everyone Ft. Born I Music (Original Mix)
04. Jay Lumen - Dusty Memories (Original Mix)
05. Filthy Rich - Rendezvous (Nathan Barato Remix)
06. Piemont - Jump Off (Hollen Remix)
07. Skymate - Dawn (Original mix)
08. The Sloppy 5ths - The Pill Just Kicked In (The NightOwls Remix)
09. F.Physical, A. Doremi - Sax P (Flavored Velcro Remix)
10. Sergio Fernandez - Into the Deep (Original Mix)
11. Roog & Dennis Quin 2K14 Festival Bullits - Elio Riso (Kyoto vs DJ Jor J Horn)
Dat is weer een leuke verzorgde mix en een hebbeding voor de Techhouse liefhebbers, good job Rick
BTW, den deze vertrekt nu naar Utrecht, Time Warp hoppa gas geven
Poster: Tekhead
Dat is weer een leuke verzorgde mix en een hebbeding voor de Techhouse liefhebbers, good job Rick
![]()
Dank je Roger!
Poster: Tekhead
BTW, den deze vertrekt nu naar Utrecht, Time Warp hoppa gas geven
Heel veel plezier!!
Poster: Dyno
Dank je Roger! Heel veel plezier!!
Amai, wat een hoop goede setjes gehoord, the harder, the better, en gaan....
Ha jongens,
Na een tijdje niet actief geweest te zijn op dit forum, wil ik jullie hulp vragen voor het volgende vraagstuk : Ik heb mijn library in itunes (+- 15.000 tracks). Hiervan heb ik er zo'n 400 met rekordbox gelinkt, en geanalyseerd. Normaal gesproken stond dit alles op een schijf van 120 gb, maar nu ben ik overgestapt op een nieuwe van 1tb. Na alles te hebben overgezet, werkte itunes weer als tevoren. Echter, herkent rekordbox alleen nog de oude locaties. Al mijn tracks worden dus niet meer herkent! Ik heb de library al gewijzigd bij preferences, maar dit werkt niet Hopelijk heeft iemand een oplossing, alvast bedankt!
Je kon beter een apart topic hiervoor hebben gemaakt Baart.
Zal ik even doen, bedankt
heheh, inderdaad is gebeurt en er staat al een reactie in dat topic. Is inderdaad beter dat soort dingen in een eigen topic te stoppen, dan blijft de info bij elkaar en is het in de toekomst voor iemand nog eens op te zoeken en terug te vinden
Hoi allemaal Hoe gaat het op DJResource? Tijdje niet geweest.
Late leeuw niet meer zo levend?
Esmee! Leuk dat je er weer even bent!
Poster: Esmee
Hoi allemaal
Hoe gaat het op DJResource? Tijdje niet geweest. Late leeuw niet meer zo levend?
Weinig topics nog levend meid, maar ik geef niet op en kom heel regelmatig nog bezoekje brengen
Hehe, jammer genoeg niet, maar we doen ons best het zo levend mogelijk te houden
Er word wel lekker veel dj gear aangeboden hier: valse paspoorten,rijbewijzen etc.
Best handig als je naar t buitenland moet om te draaien. Dus........
Of als je drank en sigaretten wil kopen, maar nog minderjarig bent.
Gister in het nieuws mexx falliet. Jammer. Een paar jaar terug was een groene lievelings poloshirt van me van mexx.
Aangezien er bijna geen hond naar luistert maak ik dr geen extra topic voor aan.
Echter ik wilde hem jullie ook niet onthouden, mijn deephouse jaarmix 2014.
Hierin mijn favorieten 14 tracks van 2014:
https://soundcloud.com/dj-marco-martinez/diep-yearmix-2014-deep-house
Fijne kerst allemaal !
Ik heb geluistert. Toen ik luisterde was de play count op 6. Soul house noem ik dat.
Soul house,deep house, tech house, laten we zeggen house met een deep sound,althans zo noem ik t zelf en op beatport noemen ze de categorie Deep house. Ach als t beestje maar een naam heeft.
Bedankt voor t luisteren, ik hoop dat je ervan genoten hebt?
Inmiddels staat de teller alweer een stuk verder........
Edit bijna op 200x haha
Nou, dat gaat dan lekker. Was goed ja.
Soul house is mijn benaming, vanwege de zwarte vocals. Tech house, ... hm? Deep house; okay als beatport het zo noemt.
Ach als t beestje maar een naam heeft toch?
Happy New Year Everybody!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
cool filmpje geworden !
Ik heb een nieuw house mixje gemaakt! Hier is de link:Mixje