De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Kwam op Marktplaats een speakerset tegen
http://link.marktplaats.nl/m797135500
Dit MOET wel de oude set uit de Zenith in Venray zijn! Dat knalde behoorlijk zeg.
Paar oud forum leden draaiden daar vroeger (Tomasos bijv.) die set scheen zo sterk te zijn dat op vol volume de cue knoppen van de CDJ 1000s werden ingedrukt. Meen dat die subs 17kw konden hebben.
Poster: Estacy
... die set scheen zo sterk te zijn dat op vol volume de cue knoppen van de CDJ 1000s werden ingedrukt...
Meest waarschijnlijk is dan dat het laag de platter zo hard laat resoneren dat de touch sensor wordt geactiveerd. Ik geloof niet dat er een geluidssyusteem zo krachtig is om invloed te hebben op de Cue knop. Daar zit een micro switch onder, die krijgt geen subwoofer ingedrukt op luchtdruk alleen
Poster: Lead
Meest waarschijnlijk is dan dat het laag de platter zo hard laat resoneren dat de touch sensor wordt geactiveerd. Ik geloof niet dat er een geluidssyusteem zo krachtig is om invloed te hebben op de Cue knop. Daar zit een micro switch onder, die krijgt geen subwoofer ingedrukt op luchtdruk alleen
Heb zoiets nog nooit gehoord, laat staan meegemaakt.
Tekhead, zou je eens een reply kunnen proberen te geven na mij ?
Als het goed is zou je een error moeten krijgen, zou je die in een ander topic kunnen posten of naar mij PMen ?
[EDIT] oh sorry, ik zie het al in het andere topic
Tekhead, als je dit nog leest, ik heb iets veradnerd, kun je nu wel posten ?
Tekhead, als je dit nog leest, ik heb iets veradnerd, kun je nu wel posten ?
Yeap Lead, ik kan nu reply'n daarvoor niet
Ik ookPoster: Lead
Tekhead, zou je eens een reply kunnen proberen te geven na mij ? Als het goed is zou je een error moeten krijgen, zou je die in een ander topic kunnen posten of naar mij PMen ? [EDIT] oh sorry, ik zie het al in het andere topic
Nice, goed te weten, dat werkt dus ook weer... altijg goed weer een klusje van het to-do lijstje af
Nice, goed te weten, dat werkt dus ook weer... altijg goed weer een klusje van het to-do lijstje af
komt het einde stilaan in zicht Lead ?
Nope, nog lang niet jammer genoeg.
Je ziet nog in veel modules oud lettertype, dat moet allemaal nog. Wordt nu gewerkt aan de topics en Dj booths
Kan Soundcloud gehacked zijn?
Ik heb er namelijk (een deel van) een track er op gezet, en sinds een uur of 2 krijg ik ineens 100 plays per minuut er bij?!
Krijg ook geen comments of likes er bij, dus ik denk dat er iets mis is ....
Je bent gewoon ineens ontdekt door een massa fans
Je bent gewoon ineens ontdekt door een massa fans
Tuurlijk .....
Nope, nog lang niet jammer genoeg. Je ziet nog in veel modules oud lettertype, dat moet allemaal nog. Wordt nu gewerkt aan de topics en Dj booths
Was mij zelfs nog niet opgevallen Lead
hallooo
hoi
Toch maar weer eens een kijkje nemen hier!
Poster: LilQuint
Toch maar weer eens een kijkje nemen hier!
Moet je ook gewoon blijven doen!
Ja dat zeker Rick!
feesje
Nieuwe mix op YouTube geplaatst
Tracklist:
01. Koen Groeneveld - Mayday
02. Whyt Noyz - In 95
03. Gary Beck - Pure Cane Sugar
04. Sam Paganini - Shade
05. Cari Lekebush - Peafowling
06. Hugo Bianco - Taurus
07. Cari Lekebush - Bell Shape
08. Green Velvet, Riva Starr - Robots (Harvey McKay Remix)
09. Len Faki, Roman Poncet - Asua
10. Saeed Younan, DJ Boris - Natural System
11. Dema - Rigid Link
12. DJ Boris - Music Is Medicine
13. Forexample, Alan Banjo - Trip Trap
14. Jewel Kid - Son Of Adam
15. Ida Engberg - Devil Dance (Adam Beyer Remix)
16. Hollen - Trooper
17. Matt Sassari - Act 2
18. Sasha Carassi, Jay Lumen - Cube
19. Sisko Electrofanatik - ON
20. Matt Sassari - Eisenheim (Whyt Noyz Remix)
21. Matt Sassari - Circu Phage (D-Unity Remix)
Leuke mix Rick!
Boys, de zomer is in opkomst en de weekende zijn weer lekker vol geboekt. Nu ben ik de piep in mn oren een beetje zat te worden na elk feestje en denk ik dat het sws beter is om gehoorbescherming te gaan gebruiken. Mijn vraag dus hier, wie heeft er ervaring met gehoorbescherming.welke gebruik je en hoe zit dat met een koptekefoon erover enzo. Ik hoor t wel,
cheers
SHIEFONE
Boys, de zomer is in opkomst en de weekende zijn weer lekker vol geboekt. Nu ben ik de piep in mn oren een beetje zat te worden na elk feestje en denk ik dat het sws beter is om gehoorbescherming te gaan gebruiken. Mijn vraag dus hier, wie heeft er ervaring met gehoorbescherming.welke gebruik je en hoe zit dat met een koptekefoon erover enzo. Ik hoor t wel,
cheers
SHIEFONE