De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: Esmee
Iemand nog een idee (Lead?) wanneer er een stukje over de cdj-900 nexus op de site komt?
Ik kom wat tijd te kort de laatste tijd. Ook omdat we in de achtergrond fors met DJR bezig zijn dat ik denk dat die nog even op zich zal laten wachten. Maar Bambam heeft gelijk dat ze binnenkort een review hebben, mijn unit heeft daar onlangs gestaan
Bij specifieke vragen kun je ze natuurlijk altijd opgooien
btw, de Late Leeuw is niet de goede plaats dit te posten, hier had je een apart topic over kunnen beginnen in het Pioneer forum, mensen kunnen hier andere manieren op na houden, de info in de late leeuw zal onder sneeuwen
maak even een nieuw topic aan met je eerste positng. dan gaan we daar verder, denk dat het handig is als mensen die info later ook nog kunnen terugvinden
Poster: Dyno
Nu op http://www.di.fm/techno
#techno
---EDIT---
Gemist?
Niet erg, hij is HIER terug te luisteren!!
Verder zal ik zker elke maand te horen zijn in deze show.
Dus als je van techno houd (zijn er geloof ik niet zo veel op DJR), zou ik elke week de show ff checken!!
Poster: Tekhead
Wat een heisa weer om Wilders in Nederland lol
Ikke he Rick
Poster: W.i.M
Hij heeft ook nogal een uitspraak gedaan
Poster: Dyno
Natuurlijk jij Roger!!
Maar dan vind jij deze ook wel leuk denk ik (en misschien anderen ook wel)!!
https://www.youtube.com/watch?v=UgY0D9jS2NI
Tracklist:
01. Paul Jamez - Anger (Original_Mix)
02. Jamie Fullick - Stormy (Original Mix)
03. Enrico Sangiuliano - Capernoited (Jewel Kid Rework)
04. Gabriel D'Or & Bordoy - Desplante (Original Mix)
05. Luigi Madonna - Primo (Original Mix)
06. Pablo Say - Wet (Original Mix)
07. Matt Sassari - Akuyeri (Original Mix)
08. Diction- The Remix (Original Mix)
09. Mattew Jay - Gemini Faces (Original Mix)
10. Jamie Fullick - Show Time (Original Mix)
11. Rick Dyno - Weak (Original Mix)
Hij heeft m.i. groot gelijk, en waarom zou hij dat niet mogen zeggen Wim, we leven toch in een democratie ? Ik heb echt genoeg van al die pamper politiek, aanpassen, goed gedragen of oprotten zo simpel is dat, ook bij ons.
...
Daar heb je ook gelijk in, alleen als je dat soort ongenuanceerde uitspraken doet zoals Wilders dan kun je wel wat reacties verwachten. Wilders mag van mij zeggen wat hij wilt, dat valt onder vrijheid van meningsuiting.
Poster: W.i.M
p>Poster: Tekhead
Daar heb je ook gelijk in, alleen als je dat soort ongenuanceerde uitspraken doet zoals Wilders dan kun je wel wat reacties verwachten. Wilders mag van mij zeggen wat hij wilt, dat valt onder vrijheid van meningsuiting.
Alleen wonderbaarlijk dat die reactie's enkel maar komen als de waarheid gezegd wordt over een bepaalde bevolkingsgroep, als ze doodgeknuffeld worden hoor je ze niet.
daaamn, eventjes een kleine verandering in het design. ME LIKES!!
Poster: main
daaamn, eventjes een kleine verandering in het design. ME LIKES!!
Goeed te horen zie ook :[DJR] Site Update 2014
Vind de update ook heel geslaagd.
BTW, iemand een idee of de iphone 4S ook geschikt is voor het 4G netwerk ?
Nope, alleen 5, 5c of 5s !