De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: Estacy
Hij gebruikte m met windows via bootcamp, en had allemaal programmas enzo erop die ik helemaal niet nodig had, heb gewoon de schijf helemaal leeggemaakt, een partitie van gemaakt en OSX erop gezet, toen zal ie wel alle software verwijderd hebben.
Als ik inlog in de appstore staat imovie enzo er niet bij.
Poster: Ywe
als je de trial versie van 2009 download en installeerd, je mac bij taalvoorkeur op engels zet, herstart en dan in app store kijkt dan kan je de 2009 versie updaten en krijg je volledig complete legale versie terug van iLife...
Verschillende Apple blogsites hebben dit vorige week ofzo uitgelegd, ik heb het gisteren gedaan en werkt prima. iphoneclub/onemorething dat soort sites eens proberen
Poster: p-wee
schaken?
ja soms
why?
Poster: Ywe
Ben wel benieuwd naar de andere dozen... Heb je alles kriskras door elkaar of wel een beetje op stijl?
Poster: Bootstrap
Op de dozen staat wel wat voor genres erin zitten, zal er vandaag even een lijstje van makenHet kost alleen wel erg veel tijd om alles door te nemen en in google docs te zetten, dus meer dan een globale indicatie van genres van de overige dozen kan ik je helaas niet geven.