De Late Leeuw chatcorner deel 57 (26/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 07-05-2013 14:07

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops
Question everything
Mod edit by Lead on 07-09-2018 23:14 (3%)

What do you think about De Late Leeuw chatcorner deel 57 ??

Vote :   2 members like this  

MichaelMiller    posted on 22-10-2013 18:45
Ik heb niet zoveel waardering voor DV&LM. Hun hits waardoor ze zo populair zijn geworden en zo hoog staan in de DJ Mag nu hebben ze niet eens zelf gemaakt... Act is goed, maar als DJ's zijn ze niet super bijzonder in mijn ogen.?

In de 'DJ' Mag Top 100 staan zelfs de beste DJ's zoals A-Trak niet eens meer nu. Diplo op #64 en Dyro bijvoorbeeld op #30. Ben bij beiden live en dat verschilt toch 'vrij veel'.... Kort gezegd; hecht niet zoveel waarde aan deze populariteitspoll, ook al zou niets leuker zijn dan zelf ooit die lijst halen. Zoveel waardering van je fans.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 22-10-2013 @ 18:46:12 (38%)
markvriens    posted on 22-10-2013 20:24
Ben vrijdag naar Revealed geweest met Hardwell. Goeie show, helaas erg warm in de zaal. Veel nieuwe hits gehoord, maar was rond 4 uur wel helemaal kapot toen Dyro begon. Hardwell draaide heerlijk en W&W maakten t volledig af.

Zaterdag tijdens AMF genoten van de sets op de main. DV&LM, Hardwell, Armin (die ik voor t eerst zag, en me verbaasde), Alesso, Showtek etc. Ook nog klein beetje van Steve Angello gezien, dat vond ik niks. Heel jammer dat tijdens Hardwell de voorste line-array naar de klote was, maar na 20 minuten op een of andere manier weer werkte. Zal stressen zijn geweest voor de technici.

Al met al een geweldig weekend gehad!!!!
feestbeest    posted on 22-10-2013 23:38
Revealed was toch in de Terminal Amsterdam? Zag er wel uit als een vet showtje namelijk! Wel nationaal kampioenschap led schermen volgens mij...

Zelf ben ik 2 dagen aan het werk geweest als licht operator in muziek gebouw aan 't ij. Vrijdag avond Audio Obscura(Wat helemaal mijn muziek niet is..) en zaterdag avond HedKendi wat ik dan wel weer supper tof vond!
Zijn er toevallig nog members van djr ook op deze 2 feesten geweest?

Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Gerdo    posted on 23-10-2013 09:45
Vorig jaar was de passenger terminal ook al zo heet:s Ik ben dit jaar weer bij Hardsoul geweest. Het was geweldig, een zanger en twee zangeressen erbij. Iemand op de saxofoon en Glen Helder op de drums. Na hardsoul stopte Glen Helder met drummen. Chocolat puma sloot af en toen kwam er iemand uit het publiek die ging zitten drummen, dat was ook zo vet! Het was in de Heineken hoek op het Leidsplein, het eninge wat minder was was dat het geluid niet hard mocht:s Anders zou het teveel naar buiten gaan:o. Een beetje vreemd, Greg was er ook niet blij mee. En wat is Dennis van der Geest een arrogante ...!
MarcoMartinez    posted on 23-10-2013 20:13
Ik heb nog een Ade ( deep,tech latin) house mixje gemaakt, incl een nieuwe eigen mashup erin.
Is hier nog interesse voor of zeggen jullie laat maar ?
www.djmarcomartinez.com
joostvd    posted on 24-10-2013 20:28
weet er iemand toevallig waarom de genelec 5040A echt nooit op MP voorbij komt zetten?
MarcoMartinez    posted on 24-10-2013 20:51
Laat maar dus.....??Embarassed
www.djmarcomartinez.com
Bambilaner    posted on 25-10-2013 00:33
Dit maakt me een beetje ongelukkig Unhappy

http://www.youtube.com/watch?v=uEqayFfhpfM
www.facebook.com/vinniebegooddj
Estacy    posted on 25-10-2013 13:48
wauw zeg dat is echt meesterlijk in elkaar gezet, props voor de makersEmbarassed
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Gerdo    posted on 25-10-2013 16:19
Poster: Bambilaner

Ook dat schreeuwende publiek wat ze eronder hebben gezet:p
Bambilaner    posted on 25-10-2013 16:21
Poster: Gerdo
Ook dat schreeuwende publiek wat ze eronder hebben gezet:p

Hunk? Die gasten schreeuwen de hele tijd hetzelfde? Embarassed
www.facebook.com/vinniebegooddj
Baart    posted on 25-10-2013 18:02

Waauw... Wel grappig dat het publiek elke keer even de handen omhoog doet voor de foto Foot in Mouth
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
chef    posted on 25-10-2013 19:10
en dan die skype call er ook nog bij.. ))))):
hoppie    posted on 25-10-2013 21:01

en dit maakt mij altijd weer vrolijk, lag me kapot
Question everything
MarcoMartinez    posted on 25-10-2013 22:19
Ha ha wat een sukkel
www.djmarcomartinez.com
Estacy    posted on 27-10-2013 14:45
oke dan, schijnbaar zou iMovie op elke mac moeten staan, maar dus niet op de mijne (2011/2012 macbook air overgenomen van mn vader).?

Hoe krijg ik dit programma terug zonder er voor te betalen? Als het standaard gratis is ga ik er geen geld aan uitgeven
RyanSilva    posted on 27-10-2013 15:25
Poster: Estacy
oke dan, schijnbaar zou iMovie op elke mac moeten staan, maar dus niet op de mijne (2011/2012 macbook air overgenomen van mn vader).?

Hoe krijg ik dit programma terug zonder er voor te betalen? Als het standaard gratis is ga ik er geen geld aan uitgeven

Welke versie draai je? Nieuwe macs komen niet met iLife (iMovie etc). Die kan je gratis downloaden in de Mac App Store.

Probeer dit even:?Open App Store, login with your Apple ID and go to Purchases tab. Then, accept the apps and they'll be installed on your MacBook Air
http://twitter.com/djryansilva
Estacy    posted on 27-10-2013 15:38
Maverick natuurlijk, oke thanks zal het zo even checken
Tekhead    posted on 27-10-2013 22:35

als je vader dat geregistreerd had, dan via appstore dacht ik.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 28-10-2013 01:10
Hij gebruikte m met windows via bootcamp, en had allemaal programmas enzo erop die ik helemaal niet nodig had, heb gewoon de schijf helemaal leeggemaakt, een partitie van gemaakt en OSX erop gezet, toen zal ie wel alle software verwijderd hebben.

Als ik inlog in de appstore staat imovie enzo er niet bij.
hoppie    posted on 28-10-2013 15:06
Wat vinden jullie van mijn nieuwe ava?

Tip: Mijn naam is Oscar Happy, laughing
Question everything
Tekhead    posted on 29-10-2013 22:39
Hij gebruikte m met windows via bootcamp, en had allemaal programmas enzo erop die ik helemaal niet nodig had, heb gewoon de schijf helemaal leeggemaakt, een partitie van gemaakt en OSX erop gezet, toen zal ie wel alle software verwijderd hebben.

Als ik inlog in de appstore staat imovie enzo er niet bij.

Ook niet als je inlogt op je vader z'n account ?

bramv    posted on 29-10-2013 23:03
Heeft er iemand hier ervaring met de numark tt 1650. Dit zijn goedkope direct drive draaitafels. Als ik de webshops mag geloven hebben ze een sterke motor. Ik weet dat ze lang niet zo goed zijn als OEMS en dat ze van kunststof zijn, maar hier is de prijs ook naar.
Tekhead    posted on 29-10-2013 23:09
Poster: bramv
Heeft er iemand hier ervaring met de numark tt 1650. Dit zijn goedkope direct drive draaitafels. Als ik de webshops mag geloven hebben ze een sterke motor. Ik weet dat ze lang niet zo goed zijn als OEMS en dat ze van kunststof zijn, maar hier is de prijs ook naar.

Numark is geen prulmerk, de TT1650 zijn degelijke draaitafels
bramv    posted on 29-10-2013 23:25
Bedankt voor je reactie. ?Op het internet staan maar weinig reviews over de draaitafel.

232 Users online: 17 Guests (215 Unknown)
Pages generated today : 49.942
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.527.943