De Late Leeuw chatcorner deel 57 (25/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 07-05-2013 14:07

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops
Question everything
Mod edit by Lead on 07-09-2018 23:14 (3%)

What do you think about De Late Leeuw chatcorner deel 57 ??

Vote :   2 members like this  

RemcoRelion    posted on 17-10-2013 12:24
Hee mensen!

Ik hoorde net het nummer van Tony Junior - Twerk Anthem en ik dacht meteen hier moeten de vocals van wat zullen we drinken bij!

Nu wil ik dit gaan doen voor me verjaardag maar ik zit eigenlijk te kijken welk programma ik hier het beste voor kan gebruiken.

Hebben jullie aanraders?
Don’t be a prisoner of your own style!
Dolivieira    posted on 17-10-2013 14:58
Elke DAW kan je daar voor gebruiken. Maar vind Ableton toch veruit de beste.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Dolivieira    posted on 17-10-2013 14:59
Poster: Esmee
Hoi allemaal,
Lang niet hier geweest.

Welkom terug.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
TripleSpin    posted on 17-10-2013 17:24
@RemcoRelion

Dan ben je te laat. Sinds het nummer uit is, is er al een mash up van samen met wat zullen we drinken Winking my eye
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
LouisCasper    posted on 17-10-2013 17:45
Goh, waar zou hij de melodie toch vandaan hebben?Foot in Mouth
http://www.louiscasper.com
chef    posted on 18-10-2013 01:00
morgen avond tussen 9 en 11 doet Don Diablo iets leuks in amsterdam. Ik had mezelf 3x ingeschreven en heb dus ook 3 kaarten gewonnen. Ik kan zelf niet ga namelijk met 4 man naar Tiesto om dan met 3 man een pre party te doen is ook zo wat.. maargoed als iemand intresse heeft meld t maar je mag ze gratis hebben.
hoppie    posted on 18-10-2013 01:11
Hoi allemaal,
Lang niet hier geweest.

welkom terug!?

tieten heuhhhh

Question everything
Estacy    posted on 18-10-2013 12:55
Cry

zo houd je de vrouwelijke leden hier ja....
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Gerdo    posted on 18-10-2013 14:04
Hoi allemaal,
Lang niet hier geweest.

Hoi welkom terug!
hoppie    posted on 18-10-2013 14:36
Poster: Estacy
img title='Cry' src='////www.djresource.eu/images/smiles/smile-duh.gif' alt='Cry' border='0'>

zo houd je de vrouwelijke leden hier ja....

sorry, te makkelijk.

sorry esmee, moest even
Question everything
MrQreeny    posted on 19-10-2013 20:49
Ben ook ff een tijdje niet geweest, maar nu toch maar even kijken hoe het er bij staat hier.

Hier de lijst tot nu toe:
http://turnupthebass.net/2013/10/19/dj-mag-top-100-results/?utm_content=buffer6bd56&utm_source=buffer&utm_medium=twitter&utm_campaign=Buffer

Voor de thuisblijvers een livestream van AMF:

http://music.klm.com/#livestream
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 19-10-2013 @ 22:36:56 (100%)
MarcoMartinez    posted on 19-10-2013 22:41
Nog 1,5 uur en we weten het.Zal t dan toch Hardwell worden?
Zo ja wat vinden jullie ervan?

Mijn mening is dat ik t wel verdiend en oke vind.
www.djmarcomartinez.com
Tekhead    posted on 19-10-2013 23:09
Poster: MarcoMartinez
Nog 1,5 uur en we weten het.Zal t dan toch Hardwell worden?
Zo ja wat vinden jullie ervan?

Mijn mening is dat ik t wel verdiend en oke vind.

Iedereen weer aan't wachten op de DJ-Mag uitslag ? Ik hoop op Carl Cox omdat hij degene is die deze erkenning echt wel verdiend, al zal het mij, en zeker en vast Carl zelf worst wezen wie wint, het gaat om een populariteitspoll en niets anders.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MrQreeny    posted on 19-10-2013 23:34
Carl Cox mag lekker zielig gaan doen in een hoekje van mij... Het is een grote naam, maar je houding als dj telt wat mij betreft ook mee. Nadat ik een filmpje heb gezien waar die de jongere generatie afschildert als een generatie die niet weet wat muziek is en waar die ze keihard afzeikt, is er bij mij werkelijk geen enkel grammetje waardering over voor die jongen...

Maar goed wat ik wou zeggen: het setje wat like mike an dimitri vegas hebben gedraaid was wel echt top. :O
Tekhead    posted on 19-10-2013 23:47
Poster: MrQreeny
Carl Cox mag lekker zielig gaan doen in een hoekje van mij... Het is een grote naam, maar je houding als dj telt wat mij betreft ook mee. Nadat ik een filmpje heb gezien waar die de jongere generatie afschildert als een generatie die niet weet wat muziek is en waar die ze keihard afzeikt, is er bij mij werkelijk geen enkel grammetje waardering over voor die jongen...

Maar goed wat ik wou zeggen: het setje wat like mike an dimitri vegas hebben gedraaid was wel echt top. :O

Zielig doen ? Hij doet nochtans genoeg met jonge dj's, maar niet met zomaar elke jongere, en trouwens heeft hij wel een punt, er zijn tegenwoordig zoveel jonge dj's die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden en idd niet weten wat en waar muziek over gaat, als hij z'n mening al niet meer mag geven ? Je moest eens weten hoeveel jonge DJ's afgeven op oude rotten zoals hijzelf, mensen die geen greintje respect hebben voor die oude generatie. Voor jongeren is het idd moeilijk te begrijpen wat hij daarmee bedoelt, of waarom hij het doet, de ouderen kunnen dit makkelijker plaatsen en kunnen hem deels of volledig er in volgen. Het lijkt alsof jij je persoonlijk aangesproken voelt, en dat kan niet de bedoeling zijn.

BTW: Idd, Dimitri Vegas en Like Mike hun populariteit scheert hele hoge toppen en terecht vind ik, de interactie met publiek is altijd top, geven zich voor de volle 100% en kiezen steeds de juiste platen, deze broertjes hebben hun zaakjes mooi voor elkaar.
MrQreeny    posted on 20-10-2013 00:04
Poster: Tekhead
Zielig doen ? Hij doet nochtans genoeg met jonge dj's, maar niet met zomaar elke jongere, en trouwens heeft hij wel een punt, er zijn tegenwoordig zoveel jonge dj's die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden en idd niet weten wat en waar muziek over gaat, als hij z'n mening al niet meer mag geven ? Je moest eens weten hoeveel jonge DJ's afgeven op oude rotten zoals hijzelf, mensen die geen greintje respect hebben voor die oude generatie. Voor jongeren is het idd moeilijk te begrijpen wat hij daarmee bedoelt, of waarom hij het doet, de ouderen kunnen dit makkelijker plaatsen en kunnen hem deels of volledig er in volgen. Het lijkt alsof jij je persoonlijk aangesproken voelt, en dat kan niet de bedoeling zijn.

BTW: Idd, Dimitri Vegas en Like Mike hun populariteit scheert hele hoge toppen en terecht vind ik, de interactie met publiek is altijd top, geven zich voor de volle 100% en kiezen steeds de juiste platen, deze broertjes hebben hun zaakjes mooi voor elkaar.

Ik voel me totaal niet aangesproken en snap ergens zelfs zn punt nog wel, maar als je echt klasse hebt hoef je niemand af te kraken. De manier waarop hij zijn punt maakt is dan ook hetgene waar ik over struikel, niet perse de inhoud van zn punt. Zo kan hij nog heel veel leren van Armin van Buuren, die kan zijn punt altijd maken zonder iemand de grond in te boren. Eerlijk gezegd weet ik niet meer precies wat het filmpje inhield, maar het was genoeg voor mij om hem de rug toe te keren. Misschien ligt het ergens ook nog aan het culturele verschil a la Nederlands/Europees of Amerikaans.?
Tekhead    posted on 20-10-2013 00:28
Ik voel me totaal niet aangesproken en snap ergens zelfs zn punt nog wel, maar als je echt klasse hebt hoef je niemand af te kraken. De manier waarop hij zijn punt maakt is dan ook hetgene waar ik over struikel, niet perse de inhoud van zn punt. Zo kan hij nog heel veel leren van Armin van Buuren, die kan zijn punt altijd maken zonder iemand de grond in te boren. Eerlijk gezegd weet ik niet meer precies wat het filmpje inhield, maar het was genoeg voor mij om hem de rug toe te keren. Misschien ligt het ergens ook nog aan het culturele verschil a la Nederlands/Europees of Amerikaans.?

Ik heb het bewuste filmpje/interview nooit gezien en uiteraard ook niets over gelezen of gehoord is dus niet evident voor mij om een duidelijk en objectief oordeel over te vellen, (als je er wat meer info over geeft ga ik er wel eens naar op zoek Happy, laughing )
Het kan uiteraard liggen aan het verschil in achtergrond, taalgebruik, cultuur dat het bij jou zo over komt, maar een hoofdredenen kan dat niet zijn, mijn gedacht.

Weet je, ik heb ook redelijk lang moeten zoeken hoe ik mijn mening kenbaar kon maken zonder dat het op een totaal verkeerde manier ge?nterpreteerd werd, en dat was voor mij een verassende vaststelling, omdat jullie een zelfzeker volk zijn met een hoog assertiviteitgehalte, net als ik, en toch nog zoveel verschillen Winking my eye, maar met wat geduld en goede wil van beide kanten lukt dat uiteindelijk wel, net als tussen jongeren en ouderen.

Carl Cox is een icoon die alles, maar dan ook alles al bewezen heeft, alles gedaan, alles gehad en overal geweest en is een goedlachse grappige vent, daarom mss dat het wat moeilijk te geloven is, maar nogmaals ik heb het bewuste filmpje niet gezien, is dus maar gissen, en wie weet had hij misschien gewoon een baaldag Happy, laughing

Martullia    posted on 20-10-2013 04:57

Dimitri Hupledepup & Ike Like kun je toch echt niet vergelijken met iemand als Carl Cox hoelang gaan hun al mee in de topConfused Ik heb zowel Carl Cox en D &L live gezien maar hun kunnen in de verste verte niet tippen aan de DJ skills van Carl Cox. Carl is ??n van de pioniers van de Dance scene, vroeger moest je ook echt wat kunnen om DJ te zijn nu kun je je software het werk laten doen. Gewoon de populairste tracks spelen vind ik geen skill maar kiezen voor de makkelijkste weg in plaats van iets nieuws doen en risico nemen. Toen ik ze zag staan op draaien op een festival heb ik het een tijdje aangekeken maar na 30 minuten het ene naar het andere clich? wist ik niet hoe snel ik moest verhuizen naar een ander area. Mijn goodwill hebben ze in ieder geval verspeelt, ik vind ze een dertien in ??n dozijn sound hebben. En het leek op heel weinig draaien (dus gewoon een mix afspelen) en heel veel show .
User edit by Martullia on 20-10-2013 @ 05:02:37 (11%)
MrQreeny    posted on 20-10-2013 11:45
@mart
Kan jij 1 regel noemen waar ik DV & LM vergelijk met Carl Cox?

Knappe jongen als je dat lukt.
chef    posted on 21-10-2013 00:01
Ik was bij tiesto vrijdag ...en die verklapte dus al dat hardwell nummer 1 was geworden... je zag hem denken toen hij het zei; 'oeps foutje' maargoed wel een zeer lekkere set en hardwell ook wel verdiend!
RemcoRelion    posted on 21-10-2013 01:29
Ik was gister bij Amsterdam music festival. Helaas was er iets met de boxen aan de hand want ze klonken rond uit kut toen Hardwell draaide maar voor de rest was het geweldig! zeker W&W draaide heerlijk Happy, laughing
Don’t be a prisoner of your own style!
DJADMIN    posted on 22-10-2013 00:05
Jullie feesten op ADE, ik draaien in Dubai...3 heerlijke gigs gehad, volle tetter, en nu over een paar weken weer terug voor wat nieuwe optredens...life is goooooooooooooooooooooood !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tekhead    posted on 22-10-2013 03:01
Poster: Martullia

Dimitri Hupledepup & Ike Like kun je toch echt niet vergelijken met iemand als Carl Cox hoelang gaan hun al mee in de topConfused Ik heb zowel Carl Cox en D &L live gezien maar hun kunnen in de verste verte niet tippen aan de DJ skills van Carl Cox. Carl is ??n van de pioniers van de Dance scene, vroeger moest je ook echt wat kunnen om DJ te zijn nu kun je je software het werk laten doen. Gewoon de populairste tracks spelen vind ik geen skill maar kiezen voor de makkelijkste weg in plaats van iets nieuws doen en risico nemen. Toen ik ze zag staan op draaien op een festival heb ik het een tijdje aangekeken maar na 30 minuten het ene naar het andere clich? wist ik niet hoe snel ik moest verhuizen naar een ander area. Mijn goodwill hebben ze in ieder geval verspeelt, ik vind ze een dertien in ??n dozijn sound hebben. En het leek op heel weinig draaien (dus gewoon een mix afspelen) en heel veel show .

Deze 2 broers zullen zelf de laatste zijn om zoiets te durven zeggen, het zijn 2 heel bescheiden jongens die het toch wel heel hard zijn gegaan en het echt gemaakt hebben nu, een beetje meer waardering is wel op z'n plaats, je onderschat ze echt wel he, die reizen heel de wereld rond, doen vanalles met groote en bekende artiesten, maken platen etc... en vergeet niet dat die 2 nog redelijk jong zijn, ze hebben die zomaar niet in de schoot geworpen gekregen hoor ! Natuurlijk kan je hen niet vergelijken met Carl Cox, er zijn trouwens niet zo veel die dat wel kunnen, Carl is 55 jr en komt uit een heel ander tijdperk, the 3 decks wizard is een van de pioniers van de house nation geboorte en werkte ook mee aan het digitale tijdperk, natuurlijk is er dan geen vergelijk mogelijk.

Martullia    posted on 22-10-2013 13:18
Poster: DJADMIN
Jullie feesten op ADE, ik draaien in Dubai...3 heerlijke gigs gehad, volle tetter, en nu over een paar weken weer terug voor wat nieuwe optredens...life is goooooooooooooooooooooood !

Leuk voor je :D moest je ook zo'n jurk aan tijdens het draaien Winking my eye.

Poster: Tekhead
Deze 2 broers zullen zelf de laatste zijn om zoiets te durven zeggen, het zijn 2 heel bescheiden jongens die het toch wel heel hard zijn gegaan en het echt gemaakt hebben nu, een beetje meer waardering is wel op z'n plaats, je onderschat ze echt wel he, die reizen heel de wereld rond, doen vanalles met groote en bekende artiesten, maken platen etc... en vergeet niet dat die 2 nog redelijk jong zijn, ze hebben die zomaar niet in de schoot geworpen gekregen hoor ! Natuurlijk kan je hen niet vergelijken met Carl Cox, er zijn trouwens niet zo veel die dat wel kunnen, Carl is 55 jr en komt uit een heel ander tijdperk, the 3 decks wizard is een van de pioniers van de house nation geboorte en werkte ook mee aan het digitale tijdperk, natuurlijk is er dan geen vergelijk mogelijk.

Het is hartstikke knap wat die gasten bereikt hebben. Maar het is geen vergelijk met.
User edit by Martullia on 22-10-2013 @ 13:19:35 (16%)
Estacy    posted on 22-10-2013 14:08
Denon is toch lekker bezig met hun CD spelers

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

285 Users online: 15 Guests (270 Unknown)
Pages generated today : 72.105
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.106