De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: Estacy
Carl Cox b2b met Nic Fanciulli, een van de dikste sets die ik in tijden heb gehoord. Dik twee en n half uur en verveelt geen moment
http://www.be-at.tv/brands/space-ibiza/space-closing-party-2013/carl-cox-b2b-nic-fanciulli
paar vrienden van mij zaten best lang vast.?
Maar zijn wel knuppels daar. Waarschijnlijk hebben ze gewoon te zwaar te ver getild, ik kan me anders niet bedenken hoe zoeits gebeurt. Spierings kranen zijn gewoon topkwaliteit
Poster: Tekhead
C.C. is dan ook een monument en icoon natuurlijk, en die man is al 54jr, mega respect voor Carl.
Nog even geduld en die set zal downloadbaar zijn
Ben ook aan't luisteren, wat een zieke vette b2b set in de Space.
Ik vindt het echt wel vet hoe hij gewoon echt live draait. niks gepland. Het is niet helemaal foutloos en dat is juist mooi dan weet je dat een persoon achter de decks staat. Hij probeert ook gewoon dingen uit desnoods live
Poster: djmathijs
Weet iemand waar ik mooie posters/hoge resolutie afbeeldingen kan krijgen van een festival of een losgaand publiek?
Poster: djmathijs
Weet iemand waar ik mooie posters/hoge resolutie afbeeldingen kan krijgen van een festival of een losgaand publiek?
Poster: maikimo
zo vandaag weer naar het ziekenhuis gegaan voor een nieuwe hersenscan hopen dat het beter uitpak volgende week nog een scan en dan kijken hoe groot de schade aan me hoofd is en kijken hoe ver de revalidatie heeft uitgepakt
span>Quiklok WS-550, bij dezelfde winkel te koop