De Late Leeuw chatcorner deel 57 (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 07-05-2013 14:07

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops
Question everything
Mod edit by Lead on 07-09-2018 23:14 (3%)

What do you think about De Late Leeuw chatcorner deel 57 ??

Vote :   

Estacy    posted on 15-09-2013 22:32
Je draaitafels kan je met Plastidip spuiten, google maar eens. Kun je later gewoon weer verwijderen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Ywe    posted on 16-09-2013 10:30
Perfect is precies wat ik zoek Happy, laughing Even over CDJ2000's he, kan daar ook een Ethernet switch aan die geen externe voeding nodig heeft? Gewoon een klein splitter kastje?
Estacy    posted on 16-09-2013 10:47
Geen idee, maar als je 2 CDJ's hebt kun je ze toch gewoon normaal koppelen?
mikedhanpat    posted on 16-09-2013 12:13
Inderdaad gewoon een utp kabel van 1,5mtr en ze direct met elkaar koppelen! Weet niet met welke mixer de opstelling is?
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
hoppie    posted on 16-09-2013 12:42
Zijn er hier toevallig mensen die dit weekend naar de Scout-in gaan?
Question everything
Diion    posted on 16-09-2013 19:20
Hi!

Even een kort vraagje, Ik wil graag een DJM 800 kopen, nu kan ik er eentje halen voor 650 euro. Maar dit is een 110 volt met bijgeleverde omvormer naar 220 volt.

Kan iemand mij hier een sterk advies in geven of ze voor en nadelen vertellen?

Thanks!
D
robgerrits25    posted on 16-09-2013 20:18
nog nooit van gehoord eerlijk gezegd waarschijnlijk zal deze zijn ge?mporteerd maar als deze persoon er altijd mee heeft gewerkt zal het goed zijn toch? zou niet durven zeggen wat na en voordelen kunnen zijn
Estacy    posted on 16-09-2013 23:09
als ze een goede omvormer hebben en de prijs ligt ook wat lager dan normale mixers in dezelfde staat dan zou ik m gewoon halen.
Diion    posted on 17-09-2013 12:07
Hm Thanks!, ben er nog steeds niet helemaal over uit.

D
Ywe    posted on 18-09-2013 09:52
Poster: Estacy
Geen idee, maar als je 2 CDJ's hebt kun je ze toch gewoon normaal koppelen?

Poster: mikedhanpat
Inderdaad gewoon een utp kabel van 1,5mtr en ze direct met elkaar koppelen! Weet niet met welke mixer de opstelling is?

Nu nog naast elkaar, maar wil de laptop met rekordbox aansluiten op beide. Maar ?ben er al achter dat het niet werkt, heb wel eem mooi klein hubje gevonden die niet al te prijzig is
LennertWolfs    posted on 18-09-2013 18:05
Nieuw filmpje online!?
?
Q-MUSIC
www.LENNERTWOLFS.com
Bartjens    posted on 18-09-2013 22:54
Wauw! Vet filmpje en een zeer vette gig!?Embarassed
www.djbrowbeat.com
LouisCasper    posted on 19-09-2013 02:34
Eindelijk iOS7 op mijn iPad en iPhone. Het duurde even, maar dan heb je ook wat. Ondanks het verschrikkelijke uiterlijk zitten er wel een aantal hele goede nieuwe features in.
http://www.louiscasper.com
Ywe    posted on 19-09-2013 08:53
meh, ik vind het design ook wel gaaf, update mijn ipad nog niet, mag niet van Native Instruments :P

En zeker tof filmpje Lennert!
Tekhead    posted on 24-09-2013 01:15
Ben afgelopen vrijdag enkele uurtjes helemaal vd planeet geweest Happy, laughing Ik had een afspraak in Goes om 10uur, en een kwartiertje later was het al beklonken, en dacht bij mezelf, Tek, nu je toch in Goes bent ga eens een kijkje nemen in de nieuwe Baxshop, goed idee en ik weg naar bax, en toen ik de winkel binnenstapte was ik erg onder de indruk van de winkel, wat een gave tent en alles mooi uitgestalt en tastbaar, ik ben rechtstreeks naar de dj & producer ruimte gegaan en ik heb me daar volledig laten gaan, met kijken, luisteren, testen, informatie vragen, weer testen, digitaal, timecode, old skool, vele type's en merken controllers, HP en monitors testen, en uiteraard de CDJ-2000nexus, de CDJ-900, en de DJM-2000nexus, van het ene naar het andere, en neem het van me aan, als je al dat digitaal aanbod SW en HW niet gewend bent of echt kent, dan vraag je jezelf af, 'waarvoor heb je dat nu allemaal nodig', ?maar ondanks dat 'te veel' was ik echt wel onder de indruk van de spelers op zich, en ook de mixer uiteraard, ook de afmetingen waren perfect, lekker groot en duidelijk te bedienen, en ook de bouwkwaliteit voelde ook top aan, jaja, wil die ook wel hebben Winking my eye Heb ook uiteraard andere spelers getest, en dan haalt zelfs ik het kaf van het koren, dan merk je echt wel het verschil, niet alleen in prijs, maar zeker in kwaliteit en gebruiksgemak. Ongelofelijk als je dat allemaal in 1 winkel kan vinden en ongestoord mag testen, zonder dat er een lastige verkoper je heel de tijd achtervolgt. Ik heb daar maar eventjes 4 1/2 uur rondgehangen, haha erg h? Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
LouisCasper    posted on 24-09-2013 13:16
Heeft iemand Kickstart van Nicky Romero al gekocht?
http://www.louiscasper.com
Roov    posted on 24-09-2013 13:43
Poster: LouisCasper

Nog niet, ziet er wel goed uit. Trial is al gratis te verkrijgen
Bambilaner    posted on 24-09-2013 16:06
Poster: Tekhead
Ben afgelopen vrijdag enkele uurtjes helemaal vd planeet geweest Happy, laughing Ik had een afspraak in Goes om 10uur, en een kwartiertje later was het al beklonken, en dacht bij mezelf, Tek, nu je toch in Goes bent ga eens een kijkje nemen in de nieuwe Baxshop, goed idee en ik weg naar bax, en toen ik de winkel binnenstapte was ik erg onder de indruk van de winkel, wat een gave tent en alles mooi uitgestalt en tastbaar, ik ben rechtstreeks naar de dj & producer ruimte gegaan en ik heb me daar volledig laten gaan, met kijken, luisteren, testen, informatie vragen, weer testen, digitaal, timecode, old skool, vele type's en merken controllers, HP en monitors testen, en uiteraard de CDJ-2000nexus, de CDJ-900, en de DJM-2000nexus, van het ene naar het andere, en neem het van me aan, als je al dat digitaal aanbod SW en HW niet gewend bent of echt kent, dan vraag je jezelf af, 'waarvoor heb je dat nu allemaal nodig', ?maar ondanks dat 'te veel' was ik echt wel onder de indruk van de spelers op zich, en ook de mixer uiteraard, ook de afmetingen waren perfect, lekker groot en duidelijk te bedienen, en ook de bouwkwaliteit voelde ook top aan, jaja, wil die ook wel hebben Winking my eye Heb ook uiteraard andere spelers getest, en dan haalt zelfs ik het kaf van het koren, dan merk je echt wel het verschil, niet alleen in prijs, maar zeker in kwaliteit en gebruiksgemak. Ongelofelijk als je dat allemaal in 1 winkel kan vinden en ongestoord mag testen, zonder dat er een lastige verkoper je heel de tijd achtervolgt. Ik heb daar maar eventjes 4 1/2 uur rondgehangen, haha erg h? Winking my eye

Like a little boy in a candyshop Happy, laughing
www.facebook.com/vinniebegooddj
Tekhead    posted on 24-09-2013 21:12
Poster: Bambilaner
Like a little boy in a candyshop Happy, laughing

Precies ja, erg h? Winking my eye
_Ivan_    posted on 25-09-2013 00:27
Poster: LouisCasper

Hoor er veel goeie dingen over maar nog niet gekocht!
Feel&.Celebrate.Life!
main    posted on 27-09-2013 18:09
Heb weer eens wat online gegooid, gemixt met mn nieuwe speeltje! (pio DDJ T1)?http://www.youtube.com/watch?v=snicSh09TiE
Estacy    posted on 29-09-2013 18:52
Ik moet zeggen dat ik de sets van Nic Fanciulli de laatste tijd toch wel erg dik vind!
p-wee    posted on 30-09-2013 14:29
Nic Fanciulli luister ik ook graag! Cool
Tekhead    posted on 30-09-2013 15:58
Poster: _Ivan_
Hoor er veel goeie dingen over maar nog niet gekocht!

Heb daar gisteren eens naar gekeken op youtube, vette klanken, vet speltje, al snap ik er verder de ballen van?Cool
Estacy    posted on 30-09-2013 16:37
Poster: p-wee
Nic Fanciulli luister ik ook graag! Cool

Hij gooit altijd van die klassiekertjes ertussen, altijd +1

366 Users online: 257 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 2.372
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.751.844