De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: Ywe
Serieus he, zit ik hier super moeilijk te doen met 2 CDJ400's om ze aan de praat te krijgen in Traktor, blijkt dat deze spelers helemaal niet functioneren met een USB hub!! Zit je dan met je MacBook met 2 USB poorten... Moet er ook nog een Audio8 en een X1 aan hangen :P
Poster: Dyno
Op mijn 2 jaarlijkse 'klusje' bij Brunotti gebruik ik ook Traktor in combinatie met een USB hub van ICIDU en die werkt prima. Heb er ??n met 4 poorten.
Ik heb nu een 7 poorts Belkin genomen, is wel wat duurder maar ziet er tot nu toe goed uit! Beide CDJ's worden door Audio/Midi config herkend.
Als dat goed werkt heb ik een lastige keuze te maken:
2x CDJ400 met een DJM850 en een beetje geld overhouden voor eventuele accesoires en meubel.
2x CDJ900 met een DJM700 en quite draaien op verkoop oude set.
Alhoewel ik eigenlijk alleen met CD en Traktor draai komen er nog wel eens gasten op bezoek met Rekordbox sticks, de vraag is of ik nu ?1000,- duurdere spelers ga kopen om dat mogelijk te maken... En omdat ze nieuwer en stoerder zijn misschien :p
Tips?
Gelukkig hoef ik ze niet te verkopen, ik heb gewoon setje geleend.... Jogwheel is niet interessant voor mij, scratch toch niet, pitchbenden ging er prima mee, wel even wennen dat het zo'n rechtopstaande rand is. Vind het gewoon zonde voor de hoeveelheid dat ik thuis draai om dan zo'n lap geld neer te leggen voor CDJ900's. Focus ik mij liever op vinyl/timecode... maar ja het blijven super toffe spelers. Kijk als ik het geld had dan kwam hier een NXS set te staan, maar dat is dan helaas ook weer niet zoIk blijf gewoon lekker marktplaats in de gaten houden voor een goede deal qua spelers of mixer
Poster: joostvd
die Heineken koptelefoons klinken best aardig!
Poster: joostvd
die Heineken koptelefoons klinken best aardig!
Poster: joostvdIk denk dat ik iets gemist heb... sinds wanneer heeft Heineken het Label 'Bier of Pils' dan gekregen ??
haha Ryan Silva, helaas niet!
en Tekhead, het ging over best aardig, niet over lekker klinken
Over het bier van belgische afkomst kan ik niks zeggen,want ik heb het nooit gedronken, maar Heineken krijg ik wel weg!
Poster: Tekhead
Ik denk dat ik iets gemist heb... sinds wanneer heeft Heineken het Label 'Bier of Pils' dan gekregen ??