De Late Leeuw chatcorner deel 57 (16/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 07-05-2013 14:07

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops
Question everything
Mod edit by Lead on 07-09-2018 23:14 (3%)

What do you think about De Late Leeuw chatcorner deel 57 ??

Vote :   

Wytse    posted on 18-08-2013 12:49
Poster: Dyno
Ziet er goed uit!!

THNX!
White Sea Studio
joostvd    posted on 20-08-2013 22:51
http://www.bose.nl/NL/nl/home-and-personal-audio/headphones-and-headsets/acoustic-noise-cancelling-headphones/quietcomfort-20i-headphones/?mc=NL/02SMF1001

zou die aware knop echt werken?
Gerdo    posted on 23-08-2013 16:03
rorex    posted on 23-08-2013 16:39
Aanstaande donderdag zijn er in Leiden opnames voor collegetour met Armin van Buuren. Zijn er nog leden van DJR die gaan?
hoppie    posted on 26-08-2013 22:54
hebben we eigenlijk djr members in eindhoven?
Question everything
Martullia    posted on 26-08-2013 23:45
Mij in ieder geval hoezo?
hoppie    posted on 26-08-2013 23:54
ik ga er studeren en vroeg me af of iemand nog leuke tenten kent op stratum
Question everything
Martullia    posted on 27-08-2013 00:03
In de oude rechtbank is nog wel met regelmaat wat te doen en voor de rest zijn het vooral hit caf?s. In club Bermuda is ook nog wel eens wat te doen en daarlangs zit ook nog een aardige club maar die zitten niet op het stratums end maar tegenover de path?. De Thomas, Tipsy Duck, de Trac? en club blush zijn op zijn tijd ook nog wel een keer leuk. Dan zal ik er vast nog weel een paar vergeten maar daar zitten alleen al 50 caf?s. Kunt ook een keer deelnemen aan de kroegentocht dan zie je wat meer.
User edit by Martullia on 27-08-2013 @ 00:04:42 (15%)
hoppie    posted on 27-08-2013 00:07
ik weet niet of je het pappa/ mamma intro systeem kent maar mijn pappa's , oudere jaars, hebben de kix, thoman en spyker al laten zien. met als hoogtepunt de kraaien in de thomas Happy, laughing
Question everything
Estacy    posted on 27-08-2013 00:10
introductieweek is echt ziekelijk leuk, heb zelf in Nijmegen net intro gehad, pappas hebben alles laten zien echt wel vet
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
hoppie    posted on 27-08-2013 00:17
was ze alleen we constand kwijt -.- kreeg wel bier en jager van ze dus dat maakte een hoop goed. het zieke eindfeest in het klokgebouw was ook moeilijk vet. eerst barend en wijnand van 3fm gezien. toen la fuente en vervolgens met de hele zaal fresku letterlijk uitgekleed. als hoofdact wildstylez en ooh ja, die heeft nog even back 2 back gestaan met brennon hard!!!!! moelijk vet!!
Question everything
DJADMIN    posted on 27-08-2013 12:50
Poster: Martullia
In de oude rechtbank is nog wel met regelmaat wat te doen en voor de rest zijn het vooral hit caf?s. In club Bermuda is ook nog wel eens wat te doen en daarlangs zit ook nog een aardige club maar die zitten niet op het stratums end maar tegenover de path?. De Thomas, Tipsy Duck, de Trac? en club blush zijn op zijn tijd ook nog wel een keer leuk. Dan zal ik er vast nog weel een paar vergeten maar daar zitten alleen al 50 caf?s. Kunt ook een keer deelnemen aan de kroegentocht dan zie je wat meer.

Weet niet of jij de ontwikkelingen van Bermuda volgt, maar komend weekend is daar voor het laatst iets te doen, daarna word t een grand cafe...jammer, vetste club (samen met thomas) van ehv
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
hoppie    posted on 27-08-2013 12:52
dan zal ik de bermuda helaas nooit meemaken. ben er dit weekend helaas niet
Question everything
Estacy    posted on 27-08-2013 15:07
dikke intro dan met al die namen!?

wel jammer dat ik van al die clubs/bardancings in nijmegen er maar ??n is die een beetje fatsoenlijk geluid had. de rest was echt om te huilen, zoals altijd
MichaelMiller    posted on 27-08-2013 15:28
Ik woon in de buurt van Eindhoven. Binnenkort sick feestje -?http://www.we-are-electric.nl/acts
www.facebook.com/michaelmillerofficial
hoppie    posted on 27-08-2013 15:34
Poster: Estacy
dikke intro dan met al die namen!?

wel jammer dat ik van al die clubs/bardancings in nijmegen er maar ??n is die een beetje fatsoenlijk geluid had. de rest was echt om te huilen, zoals altijd

Not to get technical but according to chemestry alcohol is a solution
Question everything
Estacy    posted on 27-08-2013 15:56
zekers :p dan klinkt alles goed he
hoppie    posted on 27-08-2013 15:58
maar had jij nog een beetje leuke acts bij de intro? we hebben trouwens ook al het bier opgezopen in het klokgebouw
Question everything
Estacy    posted on 27-08-2013 16:17
geen acts, gewoon lokale DJ's. maar die konden allemaal prima draaien, dus geen punt
hoppie    posted on 27-08-2013 16:24
ik vind het dj zijn soms met uitgaan wel zwaar irritant. zo kan ik me aan kleine mixfoutjes zwaar irriteren. 1 of 2 keer is niet erg, juist goed want dan weet ik dat het live is,zoals bij la fuente die er een klein beetje naast zat, maar de hele avond net mis of niet lekker mixende platen kan ik me zwaar aan ergeren. met licht is het meestal nog ergen. soms hangen er weet ik veel hoevel koppen, 101tjes en blinders en zie je de hele avond hetzelfde.
Question everything
Estacy    posted on 27-08-2013 16:47
jij ergert je aan t licht, ik erger me aan t geluid :p

Geluidsinstallaties worden neergezet alsof ze licht ophangen: helaas is geluid compleet niet logisch. Als je subs neerzet zodat het lijkt op het oog alsof ze de dansvloer helemaal bereiken, dan is de kans groot dat je juist geen bass krijgt. Maargoed
Martullia    posted on 27-08-2013 19:47
Poster: DJADMIN
Weet niet of jij de ontwikkelingen van Bermuda volgt, maar komend weekend is daar voor het laatst iets te doen, daarna word t een grand cafe...jammer, vetste club (samen met thomas) van ehv

Jammer was in het begin wel een vette club maar de laatste tijd ben ik er ook niet meer geweest aangezien ze een beetje te veel op de R&B tour waren wat mij betreft en dat sloeg ook niet echt aan bij het publiek had ik het idee. Op die vestiging is denk ik ook geen goede toekomst mogelijk voor een serieuze club, aangezien Heineken eigenaar is van het pand en de huurder nogal uitmelkt. Helaas is er geen voedingsbodem voor een echte serieuze club in ehv alles wat niet ?bercommercieel is gaat failliet of verandert in een lounge of caf?.
User edit by Martullia on 27-08-2013 @ 19:51:31 (26%)
Tekhead    posted on 28-08-2013 00:14
Heb zaterdag ll een liveset gezien en gehoord van L.A.W. 2 dj zusje's uit Noord-Ierland, echt vet, zowel de dj als de set Winking my eye

En kennen ze in Nederland ook KloutParty's ? Alleen toegankelijk voor mensen die populair zijn op de sociale media, dit is toch te gek voor woorden, een party met allemaal smartphone yuppie's Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 28-08-2013 @ 03:49:56 (100%)
Gerdo    posted on 28-08-2013 09:45
Poster: Tekhead

?Alleen toegankelijk voor mensen die populair zijn op de sociale media, dit is toch te gek voor woorden, een party met allemaal smartphone yuppie's Happy, laughing

Dat zal een gezellig feestje worden als iedereen op zijn telefoon staat te kijken:p
Tekhead    posted on 28-08-2013 09:52
Hoeveel Nerd kan je zijn
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

532 Users online: 461 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 37.037
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.786.509