De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: D-Jesse
LOL Toulouse heb je in een kwartiertje nagemaakt (de drop)
Poster: Tekhead
Bij mij stond vroeger DJR ook een hele dag online, en was ik hier elke dag actief, dat is nu ook een pak minder, vind ik echt jammer. Er kon vroeger ook nog over andere zaken gediscussieerd worden dan alleen maar over djingen, maar op een bepaald moment zijn hier meerdere leden geweest die zich daaraan begonnen te storen, waardoor vele djr lieten links liggen, maar die muggezifters zijn er ook niet meer, een andere reden is toch de leeftijd die enorm naar beneden gegaan is, vele nieuwe leden zonder ervaring die weinig of geen feedback kunnen of durven geven, maar veelal ook geen goede raad willen aannemen, en uiteraard heeft de leeftijd ook een invloed op anekdotes of hilarische verhalen en toestanden die ouderen wel kennen en meegemaakt hebben en daar ook op reageerde, het was hier vroeger heel gezellig en werd er nog geluld, gezeverd en serieus wat afgelachen met sommige hun wilde verhalen en voorkeuren, man man wat mis dat hier, zelfs maffe Ilja is een groot gemis, ik hoop dat die tijden terug komen, al was het maar deels ervan.
Poster: hoppie
+42
dit is precies wat ik ook heb, ookal geef ik niet overal advies, dat kan ik ook niet wegens onvoldoende kennis. als ik advies kan geven doe ik dat wel en dit is (bijna was) een geweldige bron van informatie
Poster: hoppie
ik weet dat het niet erg is, het is niet erg als je niet alles weet. maar ik heb het idee dat mensen die niet alles weten nu helemaal geen reactie meer plaatsen en dat is jammer
Poster: Tekhead
Idd, want trouwens, niemand weet alles, dus waarom dan zwijgen ?
Poster: cross-over
In al die jaren hier op DJR is het 'afzeiken' behoorlijk toe genomen. Welgemeende adviezen worden ongenadig afgebrand. Het wederzijdse respect is bij sommige ver te zoeken.
?
Verder is het accepteren van (positieve) kritiek een andere moeilijke zaak.?
Tja, en feedback op mixen en producties, als je alleen maar vraagt en zelf niks geeft.....