De Late Leeuw chatcorner deel 57 (1/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 07-05-2013 14:07

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops
Question everything
Mod edit by Lead on 07-09-2018 23:14 (3%)

What do you think about De Late Leeuw chatcorner deel 57 ??

Vote :   2 members like this  

Roov    posted on 07-05-2013 14:10
Daar gaan we weer! Happy, laughing
hoppie    posted on 07-05-2013 14:10
al kan ik me een tijd herinneren waar we soms 2 nieuwe per week nodig hadden
Question everything
RyanSilva    posted on 07-05-2013 14:16
Zo actief is het hier niet meer.
http://twitter.com/djryansilva
hoppie    posted on 07-05-2013 14:23
en dat is jammer, ook ik begin langzaam mijn intresse voor djr te verliezen. het is er vrij stil, bugs worden niet gefixt enz
Question everything
Estacy    posted on 07-05-2013 14:27
ach, we blijven geloven
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
LilQuint    posted on 07-05-2013 14:35
Vroeger.... hahaha
hoppie    posted on 07-05-2013 14:37
toen alles beter was ja

EDIT: @Lil Quint dat moet natuurlijk Vroegah zijn
Question everything
User edit by hoppie on 07-05-2013 @ 14:54:12 (100%)
Roov    posted on 07-05-2013 15:32
Vroeger, toen je op DJR nog goed geholpen werd en er nog op alle producties gereageerd werd. Goeie oude tijden! Winking my eye
MrQreeny    posted on 07-05-2013 15:40
Vroeger, toen je nog daadwerkelijk moeite moest doen om 2 nummers te beatmatchen...
'Music is the universal language of mankind...'
hoppie    posted on 07-05-2013 15:51
Poster: Roov
Vroeger, toen je op DJR nog goed geholpen werd en er nog op alle producties gereageerd werd. Goeie oude tijden! Winking my eye

ik vind dit dat verschil wel mooi aangeven, mijn 1e en 2e booth post. bijna dezelfde booth maar de feedback op de 2e is eigenlijk waardeloos

booth 1
booth 2
Question everything
MarcoMartinez    posted on 07-05-2013 17:43
Youtube weigerd ook alle mashups ivm de rechten.
www.djmarcomartinez.com
RyanSilva    posted on 07-05-2013 17:47

'Ik maak iets wat niemand anders kan maken'?
http://twitter.com/djryansilva
D-Jesse    posted on 07-05-2013 18:04
LOL Toulouse heb je in een kwartiertje nagemaakt (de drop)
chef    posted on 07-05-2013 19:20
Poster: D-Jesse
LOL Toulouse heb je in een kwartiertje nagemaakt (de drop)

Na maken kunnen we allemaal tegenwoordig.. Maar het verzinnen, dat is de kunst! Eigenlijk moet er staan: ik verzin melodieen die niemand anders verzonnen had en die aanslaan bij het publiek.?

en jesse als je het zo goed kan namaken -> show me what you got en maak een lekkere remix van het nummer!
mikedhanpat    posted on 07-05-2013 19:27
Tsja zo lang ben ik helaas nog niet lid van deze community, maar zelfs ik merk dat het rustiger aan het worden is.?
Heb niet de ervaring/kennis om op alles te reageren, maar probeer mijn steentje bij te dragen!
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
joostvd    posted on 07-05-2013 20:25
Even aan het genieten van mijn Genelecs
Tekhead    posted on 07-05-2013 21:24
Bij mij stond vroeger DJR ook een hele dag online, en was ik hier elke dag actief, dat is nu ook een pak minder, vind ik echt jammer. Er kon vroeger ook nog over andere zaken gediscussieerd worden dan alleen maar over djingen, maar op een bepaald moment zijn hier meerdere leden geweest die zich daaraan begonnen te storen, waardoor vele djr lieten links liggen, maar die muggezifters zijn er ook niet meer, een andere reden is toch de leeftijd die enorm naar beneden gegaan is, vele nieuwe leden zonder ervaring die weinig of geen feedback kunnen of durven geven, maar veelal ook geen goede raad willen aannemen, en uiteraard heeft de leeftijd ook een invloed op anekdotes of hilarische verhalen en toestanden die ouderen wel kennen en meegemaakt hebben en daar ook op reageerde, het was hier vroeger heel gezellig en werd er nog geluld, gezeverd en serieus wat afgelachen met sommige hun wilde verhalen en voorkeuren, man man wat mis dat hier, zelfs maffe Ilja is een groot gemis, ik hoop dat die tijden terug komen, al was het maar deels ervan.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
hoppie    posted on 07-05-2013 21:30
Poster: Tekhead
Bij mij stond vroeger DJR ook een hele dag online, en was ik hier elke dag actief, dat is nu ook een pak minder, vind ik echt jammer. Er kon vroeger ook nog over andere zaken gediscussieerd worden dan alleen maar over djingen, maar op een bepaald moment zijn hier meerdere leden geweest die zich daaraan begonnen te storen, waardoor vele djr lieten links liggen, maar die muggezifters zijn er ook niet meer, een andere reden is toch de leeftijd die enorm naar beneden gegaan is, vele nieuwe leden zonder ervaring die weinig of geen feedback kunnen of durven geven, maar veelal ook geen goede raad willen aannemen, en uiteraard heeft de leeftijd ook een invloed op anekdotes of hilarische verhalen en toestanden die ouderen wel kennen en meegemaakt hebben en daar ook op reageerde, het was hier vroeger heel gezellig en werd er nog geluld, gezeverd en serieus wat afgelachen met sommige hun wilde verhalen en voorkeuren, man man wat mis dat hier, zelfs maffe Ilja is een groot gemis, ik hoop dat die tijden terug komen, al was het maar deels ervan.

+42

dit is precies wat ik ook heb, ookal geef ik niet overal advies, dat kan ik ook niet wegens onvoldoende kennis. als ik advies kan geven doe ik dat wel en dit is (bijna was) een geweldige bron van informatie
Question everything
User edit by hoppie on 07-05-2013 @ 21:32:00 (19%)
Tekhead    posted on 07-05-2013 21:55
Poster: hoppie
+42

dit is precies wat ik ook heb, ookal geef ik niet overal advies, dat kan ik ook niet wegens onvoldoende kennis. als ik advies kan geven doe ik dat wel en dit is (bijna was) een geweldige bron van informatie

Daar is ook niks mis mee hoppie, maar er waren members die dachten dat ze het warm water hadden uitgevonden en discussie's aangingen waavan ze niks kende, sommige zeiden foert (zoals ik) andere bleven uiteindelijk weg. Draai en keer zoveel je wil, maar die ouderen heb je ook nodig voor informatie.
hoppie    posted on 07-05-2013 21:57
ik weet dat het niet erg is, het is niet erg als je niet alles weet. maar ik heb het idee dat mensen die niet alles weten nu helemaal geen reactie meer plaatsen en dat is jammer
Question everything
Tekhead    posted on 07-05-2013 23:16
Poster: hoppie
ik weet dat het niet erg is, het is niet erg als je niet alles weet. maar ik heb het idee dat mensen die niet alles weten nu helemaal geen reactie meer plaatsen en dat is jammer

Idd, want trouwens, niemand weet alles, dus waarom dan zwijgen ?
D-Jesse    posted on 07-05-2013 23:36
@Chef nou om de original te verbeteren moet je wel een heel goeie remix maken :p Het verzinnen is anders dan het maken. Dat verzinnen een kunst is; Ben ik helemaal met je eens! Happy, laughing
FSR    posted on 08-05-2013 08:32
@ De heren memorabele momenten Tekhead & hoppie,

Hoewel ik ook echt v??l te kort op DJR zit om uberhaupt iets inhoudelijks aan jullie herrinneringen te kunnen toevoegen, denk ik dat jullie tegen een 'andere tijd' probleem aanlopen.

De enige optie om diegenen terug te krijgen op DJR is dat jullie ze vragen terug te komen. Immers kennen jullie ze (op wat voor manier dan ook) en weten jullie ze ook het beste over te halen mocht dat nodig zijn. Als ze uit het eigen beweging deden waren jullie verzuchtingen er nietCool!

Mensen uit het oog zijn nog niet uit het hartCry!
cross-over    posted on 08-05-2013 08:32
Poster: Tekhead
Idd, want trouwens, niemand weet alles, dus waarom dan zwijgen ?

In al die jaren hier op DJR is het 'afzeiken' behoorlijk toe genomen. Welgemeende adviezen worden ongenadig afgebrand. Het wederzijdse respect is bij sommige ver te zoeken.
?
Verder is het accepteren van (positieve) kritiek een andere moeilijke zaak.?
Tja, en feedback op mixen en producties, als je alleen maar vraagt en zelf niks geeft.....
http://soundcloud.com/lau-daniels
Tekhead    posted on 08-05-2013 08:42
Poster: cross-over
In al die jaren hier op DJR is het 'afzeiken' behoorlijk toe genomen. Welgemeende adviezen worden ongenadig afgebrand. Het wederzijdse respect is bij sommige ver te zoeken.
?
Verder is het accepteren van (positieve) kritiek een andere moeilijke zaak.?
Tja, en feedback op mixen en producties, als je alleen maar vraagt en zelf niks geeft.....

+100

183 Users online: 9 Guests (174 Unknown)
Pages generated today : 22.451
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.410.825