Rise and shine,House
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NickS079    posted on 03-05-2013 21:32
Hey!

Ik heb een track gemaakt en ik kan het natuurlijk niet laten om hem aan jullie te laten horen!

Ik vind hem nog niet af,misschien dat jullie tips of suggesties kunnen geven...ik vind het intro iets te lang.

Rate!

https://soundcloud.com/nick12345-1/rise-and-shine

Grtz.

What do you think about Rise and shine,House ??

Vote :   

Koning    posted on 05-05-2013 13:23
Je moet je ff introduceren bij het introductie forum, ik heb je track nog niet gehoord maar ik heb wel een paar tips
1. luister muziek die je leuk vind
2. zoek in die muziek naar geluiden die jij in je track zou willen hebben
3. maak die geluiden op je eigen manier en gooi ze door de track heen
4. luister weer ff muziek en luister goed naar hoe ze de tracks in elkaar zetten
5. ga weer verder

Zelf gebruik ik Ableton en je kan dan opnemen in je arragement view.
dit doe ik om mijn track op te nemen met de geluiden wanneer ik op dat moment voel dat die erin mag
dat ik dat doe. daarna ga ik de track detaileren bepaalde geluiden die net niet goed staan verplaatsen,
rises maken, drops dieper maken, auto filter's afstellen en zorgen dat die op de juiste plaatsen aangepast worden waardoor de track wat intressanter blijft.?

ik denk dat je nu weer even door kan en als je track volgens jou af is, Stuur me een PM Winking my eye
Tekhead    posted on 06-05-2013 03:55
Poster: NickS079
span>Hey!

Ik heb een track gemaakt en ik kan het natuurlijk niet laten om hem aan jullie te laten horen!

Ik vind hem nog niet af,misschien dat jullie tips of suggesties kunnen geven...ik vind het intro iets te lang.

Rate!

https://soundcloud.com/nick12345-1/rise-and-shine

Grtz.

Beste,?
Dit is een dj forum, geen producerforum, wat uiteraard niet willen zeggen dat je je eigen tracks niet mag posten hier, maar zoals de beleefdheid ons leert, stel je eerst even voor, asl, je gear, ervaring, hobby's etc, kortom jezelf even voorstellen, dit is toch het minste dat je moet doen als je verwacht dat de leden hier naar jouw werk gaan luisteren.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Gerdo    posted on 06-05-2013 14:23
Stel jezelf even voor! Ik vind het maar een irritant piep geluid in het nummer.

This is an old Topic

No new postings for 4.389 days.
 Post CommentThat would be 146.3 months
or a whopping 12 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

140 Users online: 24 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 50.283
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.723.235